Fundacja komunikacji społecznej jako przykład organizacji non- profit kszałtującej postawy obywateli za pomocą reklamy społecznej.

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator



Wstęp ……….. 3

Rozdział 1.
Istota reklamy społecznej

1.1. Historia reklamy społecznej w Polsce ……….. 6
1.2. Istotne różnice między reklamą społeczną a reklamą komercyjną ……….. 7
1.2.1. Różnice w intencji reklamy społecznej i reklamy komercyjnej ……….. 8
1.2.2. Różnice w funkcji reklamy społecznej i reklamy komercyjnej ……….. 9
1.2.3. Różnice we właściwościach zmienianej postawy między reklamą społeczną a reklamą komercyjną ……….. 11
1.2.4. Typ obietnic i charakter reklamy w reklamie społecznej i reklamie komercyjnej ……….. 13
1.2.5. Kanały dystrybucji reklamy społecznej i reklamy komercyjnej ……….. 14
1.2.6. Budżet reklamy społecznej i reklamy komercyjnej ……….. 16
1.3. Odbiorcy reklamy społecznej ……….. 18


Rozdział 2.
Fundacja Komunikacji Społecznej oraz jej działania

2.2. Fundacja Komunikacji Społecznej jako nadawcy reklamy społecznie użytecznej ……….. 20
2.3. Przeprowadzone kampanie społeczne ……….. 24
2.4. Działania Fundacji w latach 2002-2008r. ……….. 25


Rozdział 3.
Wpływ reklamy społecznej na odbiorców

3.1. Przegląd reklamy społecznej ……….. 29
a) Profilaktyka prozdrowotna ……….. 29
b) „Innośd”- niepełnosprawni, mniejszości seksualne……….. 30
c) Uzależnienia ……….. 32
d) Inne……….. 33
3.2. Charakterystyka wybranej grupy badawczej ……….. 34
3.3. Wnioski z przeprowadzonych badao ……….. 36


Zakończenie ……….. 55
Spis tabel ……….. 56
Spis rysunków ……….. 56
Bibliografia……….. 58
Literatura podstawowa ……….. 58
Źródła internetowe ……….. 60
Załącznik nr 1- ankieta……….. 61
Załącznik nr 2- zdjęcia do rozdziału 3 ……….. 65