Kategoria: Jakość

Prace z dziedziny Jakosc. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Zarządzanie jakością w hotelarstwie na podstawie Hotelu XYZ.

Przez administrator

Wstęp 3 Rozdział I Podstawy hotelarstwa 1.1. Historia hotelarstwa w Polsce i na świecie……… 5 1.1.1. Historia hotelarstwa w Polsce ………7 1.2. Terminologia związana z hotelarstwem ………9 1.3. Jakość usług a kategoryzacja obiektów hotelarskich……… 12 Rozdział II Metody i techniki zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim 2.1.…

Mierzenie jakości pracy szkoły.

Przez administrator

Wstęp……….1 Rozdział I Pojęcie jakości……….2 Rozdział II Pojęcie jakości w edukacji……….4 Rozdział III Mierzenie jakości pracy szkoły……….13 Rozdział IV Podstawy prawne mierzenia jakości pracy szkoły……….22 Rozdział V Standardy oceny jakości pracy szkoły……….25 Zakończenie……….33

Zarządzanie jakością w firmie XYZ.

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I. Zarządzanie jakością- teoretyczne aspekty………..5 1.1. Pojęcia podstawowe w zarządzaniu jakością 1.2. Tradycyjne i współczesne postrzeganie jakości produktu 1.3. Teoria i praktyka zarządzania firmą przez jakość Rozdział II. Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ………..30 2.1. Historia i organizacja firmy 2.2. Przedmiot działalności 2.3. Uwarunkowania finansowe firmy…

Kompleksowe zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie energetyki cieplnej w XYZ

Przez administrator

Wstęp……….1 Cel i zakres pracy……….12 Rozdział I. Charakterystyka firmy i otoczenia. 3.1. Profil i zakres działania firmy……….14 3.2. Struktura organizacyjna zakładu……….16 3.3. Asortyment i sprzedaż wyrobu……….19 3.4. Rynek zbytu, dystrybucja, konkurencja……….21 3.5. Rynek surowca……….24 Rozdział II. Normy ISO serii 9000. 4.1. Charakterystyka wymagań według normy…

Klient wewnętrzny w komplekowym zarządzaniu jakością w firmie.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Filozofia zarządzania jakością 1. Geneza problematyki zarządzania jakością 2. Element TQM 3. Rola klienta wewnętrznego i zewnętrznego w działalności banku 4. Pojęcie 'łańcucha klient-dostawca’ 5. Klient zewnętrzny w działalności banku Rozdział II. Elementy ogólne dotyczące 'mojego’ banku 1. Informacje ogólne 2. Oferowane…

Standardy obsługi w obiekcie hotelarskim na przykładzie Hotelu XYZ.

Przez administrator

Wstęp, cel pracy i metodologia badań……….5 Rozdział I Hotelarstwo w literaturze. 1.1. Geneza hotelarstwa na świecie……….7 1.2. Rys historyczny rozwoju hotelarstwa w Polsce……….12 1.3. Kategoryzacja i klasyfikacja obiektów hotelarskich……….16 Rozdział II Standardy świadczenia usług związanych z pobytem gości w zakładzie hotelarskim……….21 2.1. Pojęcie usługi hotelarskiej……….21…

Rolnictwo ekologiczne w Polsce – standardy i kontrola jakości.

Przez administrator

Wstęp………..2 Rozdział I Rolnictwo ekologiczne w Polsce 1. Pojęcie rolnictwa ekologicznego……….. 4 2. Stan rolnictwa ekologicznego w Polsce……….. 8 3. Systemy kontroli i certyfikacji w rolnictwie ekologicznym……….. 10 Rozdział II Produkty ekologiczne i ich klasyfikacja i wymogi względem nich 1. Ekologiczny produkt spożywczy ………..13 2.…

Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w Komendzie Miejskiej Policji w XYZ

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I Kompleksowe zarządzanie jakością 1.1 Pojęcie jakości………. 6 1.2 Pojęcie TQM………. 11 1.3 Charakterystyka TQM………. 17 1.4 Polska Nagroda Jakości………. 25 Rozdział II Metody stosowane w TQM 2.1. FMEA – Analiza skutków i przyczyn błędów………. 29 2.2 Benchmarking – uczenie się od innych……….…

Kultura organizacyjna oraz system zapewnienia jakości na przykładzie XYZ Sp. z o.o.

Przez administrator

Wstęp…………3 Rozdział 1. Organizacja i kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie – zakres pojęciowy. 1.1. Organizacja – pojęcia ogólne…………5 1.2. Organizacja jako kultura…………7 1.3. Przejawy kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie…………11 1.4. Kultura narodu a kultura organizacji…………16 1.5. Typologia kultur oraz ich znaczenie…………19 Rozdział 2. System zarządzania jakością –…

Badanie jakości usług metodą Servqual

Przez administrator

Wstęp……….. 6 Rozdział 1. Istota i funkcjonowanie rynku usług 1.2. Elementy rynku usług……….. 15 1.2.1. Popyt i czynniki go determinujące……….. 16 1.2.2. Podaż i czynniki ją determinujące ………..23 1.3. Równowaga na rynku usług 2………..7 1.4. Rozwój rynku usług ………..29 Rozdział 2. Zarządzanie jakością w procesię…

Jakość świadczeń pielęgniarskich w POZ

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Podstawowa opieka zdrowotna 1.1. Podstawowa opieka zdrowotna w Polsce 1.2. Koncepcja POZ według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) 1.3. POZ w dokumentach międzynarodowych 1.4. Podstawowa opieka zdrowotna w Polsce po 1999 r. Rozdział 2. Kontraktowanie świadczeń pielęgniarek i położnych w POZ 2.1. Rynek…

Kontrola produkcji jako sposób zarządzania jakością produkcji na przykładzie wyrobów hydroizolacyjnych

Przez administrator

Wstęp………. 4 Rozdział 1. Zarządzanie jakością w produkcji 1.1 Geneza powstania koncepcji TQM……… 5 1.2 Istota koncepcji jakości……… 6 1.3 Podstawowe funkcje zarządzania jakością……… 12 Rozdział 2. Systemy zarządzania jakością 2.1. Zarządzanie przez jakość – TQM……… 15 2.2. Normalizacje systemów jakości……… 19 2.3. Metoda six…

Działania weryfikacyjne w znormalizowanym systemie zarządzania jakością

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Wprowadzenie do problematyki znormalizowanych systemów zarządzania jakością ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu motoryzacyjne 1.1. Pojęcie jakości 1.2. Poglądy autorytetów na temat jakości 1.2.1. William Edwards Deming 1.2.2. Joseph Juran 1.2.2. Philip B. Crossy 1.2.3. Kuoru Ishikawa 1.3. Zarys historii działań projakościowych 1.3.1. Starożytność…

Zastosowanie rachunku Kaizen w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Przez administrator

1.Kaizen jako zmiana na lepsze 2.Zalety i wady Kaizen 3.Porównanie rachunku kosztów ciągłego doskonalenia i rachunku kosztów standardowych 4.Wstępna wersja budżetu 5.Obliczenie docelowej wielkości redukcji kosztów 6.Redukcja kosztów w poszczególnych wydziałach 7.Ostateczna wersja budżetu przedsiębiorstwa Zakończenie

Analiza czynników determinujących jakość pieczywa cukierniczego trwałego

Przez administrator

Wstęp ………..4 Rozdział 1. Pieczywo cukiernicze 1.1. Zarys historyczny……….. 6 1.2. Definicja pieczywa cukierniczego……….. 7 1.3. Klasyfikacja pieczywa cukierniczego trwałego……….. 8 Rozdział 2. Charakterystyka surowców 2.1. Surowce podstawowe……….. 19 2.2. Surowce dodatkowe……….. 24 Rozdział 3. Zarys procesu technologicznego 3.1. Przygotowanie oraz namiarowanie surowców ………..31 3.2.…

TQM – na przykładzie biblioteki

Przez administrator

Wstęp…………..3 Rozdział I Kompleksowe Zarządzanie Jakością. 1. Pojęcie jakości…………..4 2. Pojęcie TQM…………..7 3. Charakterystyka TQM…………..8 4. TQM a normy ISO 9000…………..10 5. Polska Nagroda Jakości…………..11 Rozdział II Struktura organizacyjna i działalność biblioteki na przykładzie Biblioteki XYZ 1. Struktura organizacyjna biblioteki ŚAM…………..14 2. Zadania biblioteki Głównej…………..16…

Orientacja na klienta jako istotny element systemu zarządzania jakością na przykładzie urzędu miasta w xyz.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Istota zarządzania jakością 1.1. Definicje jakości 1.1.1. Istota jakości w sektorze administracji publicznej 1.1.2. Prekursorzy i historia jakości 1.2. System zarządzania jakością 1.2.1 Definicja systemu zarządzania jakością 1.2.2 Elementy systemu zarządzania jakością 1.3 Istota orientacji na klienta w systemie zarządzania jakością Rozdział…

Ocena jakości oferowanych usług turystycznych w wybranych obiektach hotelarskich XYZ.

Przez administrator

Wstęp………….. 3 Rozdział I Istota usług turystycznych …………..5 1.1. Usługi turystyczne świadczone w obiektach noclegowych …………..6 1.2. Czynniki kształtujące jakość usług hotelarskich …………..10 Rozdział II Baza noclegowa XYZ i jej specyfika w wybranych hotelach funkcjonujących w XYZ 2.1. Wpływ walorów turystycznych na lokalizacje hoteli………….. 28…

Analiza skuteczności, efektywności i funkcjonowania systemu zarządzania jakością według normy PN-EN ISO 9001 : 2000 na przykładzie firmy XYZ

Przez administrator

Wstęp………… 5 Rozdział 1. Zagadnienia z zakresu jakości. 1.1. Powstanie i rozwój pojęcia jakości…………. 8 1.2. Filozofia jakości – TQM…………. 11 1.3. Międzynarodowe koncepcje zarządzania jakością…………. 17 1.3.1. Koncepcja Edwarda Deminga…………. 17 1.3.2. Koncepcja Josepha Jurana…………. 19 1.3.3. Koncepcja Philipa Crosby…………. 21 1.4. Jakość, a…

Analiza jakości usług na przykładzie Starostwa Powiatowego w Gliwicach.

Przez administrator

Wstęp ………..3 Rozdział 1. Problematyka jakości 1.1 Charakterystyka jakości……….. 5 1.2 Rozwój podejścia do problematyki jakości ………..9 1.3 Ujęcie jakości usług w sektorze publicznym……….. 11 Rozdział 2. Zarządzanie jakością w administracji publicznej 2.1 Zarządzanie jakością w administracji publicznej……….. 16 2.2 Wybrane metody i narzędzia zarządzania…

System zarządzania, jakością na przykładzie firmy wędliniarskiej.

Przez administrator

Wstęp…………2 Rozdział I Podstawy i koncepcja zarządzania, jakością. 1.1 Pojęcie i istota, jakości…………4 1.2 Historyczny rozwój zagadnienia, jakości…………6 1.3 Ewolucja normy ISO serii 9000…………13 Rozdział II Oblicze, jakości we współczesnym świecie. 2.1 Rola i przeznaczenie systemu zarządzania, jakością…………19 2.2 Certyfikacja systemów, jakości zgodnych z normą…

Rola jakości dostaw na przykładzie autoryzowanego serwisu samochodowego

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział 1. Istota dostaw 1.1. Pojęcie dostawy……… 4 1.2. Podstawowe warunki dostaw……… 5 1.3. Zapewnienie pożądanej jakości w dostawach……… 7 1.3.1. Tworzenie klasyfikacji dostawców……… 9 1.3.2. Klasyfikowanie nabywanych towarów……… 11 1.3.3. Metody wyboru oraz oceniania dostawców ………14 Rozdział 2. Rola łańcuchów dostaw w przedsiębiorstwach…

Jakość usług gastronomicznych w wybranych obiektach hotelarskich

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I. Cel, zakres i metodyka pracy………..4 Rozdział II. Podstawowe pojęcia dotyczące hotelarstwa 2.1. Definicja i istota obiektów hotelarskich………..5 2.2. Kategoryzacja obiektów hotelarskich………..11 2.3. Części składowe obiektu hotelarskiego………..16 2.4. Rodzaje zakładów gastronomicznych w obiektach hotelarskich………..23 Rozdział III Usługa hotelarska jako produkt 3.1. Usługi świadczone…

Wdrażanie systemu zarządzania jakością i jego wpływ na działalność logistyczną przedsiębiorstwa XYZ.

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział 1. Teoretyczne założenia związane z zarządzaniem jakością 1.1. Definicje jakości………..5 1.2. Zapewnienie jakości w logistyce………..6 1.3. Historia i rozwój norm ISO serii 9000………..7 1.4. Wymagania normy ISO 9001:2009………..10 Rozdział 2. Wdrażanie systemu zarządzania jakością według ISO 9001:2009. 2.1. Przygotowanie do wdrożenia systemu…………19 2.2.…