Kategoria: Marketing, Promocja, Reklama, Produkt

Prace z dziedziny Marketing Promocja Reklama Produkt . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Skutecznosc reklamy w opinii respondentów

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Istota reklamy. Rozdział 2 Skutecznosc reklamy, jej warunki i sposoby badania. Rozdział 3 Analiza badania skutecznosci reklamy. Zakończenie. Bibliografia. Spis Rysunków. Spis Tabel. Zalacznik(Ankieta).

Ocena dzialan marketingowych wybranych obiektów hotelarskich – analiza porównawcza.

Przez administrator

Rozdział I Marketing usług turystycznych i hotelarskich. 1.Pojęcie i rodzaje marketingu…………5 2.Rynek usług turystycznych…………10 3.Specyfika usług hotelarskich…………14 4.Charakterystyka elementów marketingu mix usług hotelarskich…………16 4.1.Produkt- zakres, pojęcia i struktura …………20 4.2 Cena – jako element marketingu………… 21 4.3.Promocja – pojecie, cele, srodki…………23 4.4.Dystrybucja – pojecie i…

Analiza pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa produkcyjnego w kontekscie prowadzonej przez nie strategii marketingowej na przykładzie XYZ

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1 Rodzaje i uwarunkowania stosowania strategii konkurencji w przedsiębiorstwie produkcyjnym. 1.1 Istota i rodzaj konkurencji i jej znaczenie w działalności przedsiębiorstwa. 1.2 Źródła przewagi konkurencyjnej. 1.3 Uwarunkowania wyboru strategii konkurencji. 1.4 Instrumenty strategii dzialan konkurencyjnych. Rozdział 2 Strategia marketingowa na rynku instytucjonalnym. 2.1.…

Działania marketingowe agencji na rynku nieruchomości w województwie slaskim.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Marketing nieruchomosci w świetle literatury przedmiotu 1. Nieruchomosc jako przedmiot rynku 2. Marketing nieruchomosci- specyfika 3. Instrumenty marketingu nieruchomosci Rozdział II Rynek nieruchomosci w województwie slaskim 1. Rynek nieruchomosci i jego elementy 2. Agencje nieruchomosci w województwie slaskim 3. Wybrane działania marketingowe…

Wykorzystanie internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstwa XYZ sp z.o.o.

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I Wykorzystanie internetu w prowadzeniu i zarządzaniu dzialalnoscia marketingowa 1.1. Strona WWW wizytówka firmy……….6 1.2. Reklama internetowa oraz mailing……….10 1.3. Wideokonferencja – sposób na porozumiewanie się z pracownikami i klientami………. 15 Rozdział II Przedsiebiorstwo prowadzace dzialalnosc w internecie 2.1. Funkcjonowanie sklepów internetowych……….19 2.2.…

Analiza rynku sprzedaży internetowej

Przez administrator

Wprowadzenie………….3 Rozdział 1. Zasady funkcjonowania sieci internetowych w społeczenstwie 1.1. Poczatki internetu ………….4 1.2. Rozwój portali spolecznosciowych…………. 8 1.3. Dostep do internetu ………….11 1.3.2. Uslugi online ………….14 1.3.3. Wady oraz zalety sprzedaży przez internet…………. 16 1.3.4. Bezpieczeństwo w sieci internet…………. 18 Rozdział 2. Rozwój sprzedaży…

Strategia marketingowa PKN Orlen S.A. w Plocku

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Strategia marketingowa – istota, metody kształtowania i rodzaje. 1.1. Istota strategii marketingowej. 1.2. Metody kształtowania strategii marketingowej. 1.3. Kryteria klasyfikacji i rodzaje strategii marketingowych. Rozdział 2. Ogólna charakterystyka organizacyjno-ekonomiczna PKN ORLEN S.A. 2.1. Geneza, rozwój i struktura organizacyjna. 2.2. Działalność gospodarcza. 2.3.…

Wpływ marki na mlodziez.

Przez administrator

Wstęp……… 2 Rozdział 1 Transformacja ustrojowo – gospodarcza w Polsce ………3 Rozdział 2 Kult konsumpcji ………6 Rozdział 3 Rola marki w życiu młodzieży ………17 Rozdział 4 Dzieci pokolenia lat 90-tych, a dzieci wspólczesne ……… 22 Rozdział 5 Wychowanie na tle przemian kulturowych ……… 27 Zakończenie…

Wpływ reklamy społecznej/kampanii społecznych na zachowania społeczne.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Reklama spoleczna a reklama komercyjna 1.1 Reklama – podstawowe definicje 1.2 Reklama komercyjna 1.3 Reklama spoleczna/kampania spoleczna 1.4 Przyklady kampanii społecznych w Polsce 1.5 Tematyka kampanii społecznych 1.6 Marketing spoleczny Rozdział II Wpływ reklamy na ksztaltowanie postaw 2.1 Postawa – podstawowe definicje…

Promocja usług bankowych na przykładzie Raiffeisen Bank Polska S.A.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Znaczenie i podzial usług 1.1. Uslugi i ich istota w marketingu 1.2. Specyfika usług bankowych Rozdział 2. Marketing–mix(promocja w marketingu) 2.1. Produkt 2.2. Cena 2.3. Dystrybucja 2.4. Promocja 2.5. Marketing wewnetrzny Rozdział 3. Promocja usług bankowych 3.1. Akcje popierania sprzedaży 3.2. Sprzedaz…

Strategia promocji firmy na przykładzie firmy X.

Przez administrator

Wstęp…………3 Rozdział I. Istota Promocji. 1. Definicja promocji…………5 2. Funkcje i cele promocji…………9 3. Promocja jako instrument marketingu-mix…………11 3.1. Powiazania pomiedzy promocja a produktem…………11 3.2. Powiazania pomiedzy promocja a cena…………13 3.3. Powiazania pomiedzy promocja a dystrybucja…………14 4. Instrumenty promocji…………16 4.1.Reklama…………16 4.2.Sprzedaz osobista…………18 4.3.Promocja sprzedazy…………20 4.4.Public…

Marketing w przemysle muzycznym. Sposoby rozpowszechniania i promowania muzyki.

Przez administrator

Wstęp………..7 Rozdział 1. Teoretyczne przesłanki zastosowan marketingu w branzy muzycznej. 1.1. Definicje, funkcje oraz znaczenie marketingu………..9 1.1.1. Definicje marketingu………..9 1.1.2. Istota marketingu………..11 1.1.3. Funkcje marketingu………..11 1.1.4. Znaczenie marketingu………..12 1.2. Istota, fazy oraz decyzje w strategiach marketingowych przedsiębiorstwa.13 1.2.1. Istota strategii marketingowej………..13 1.2.2. Proces kształtowania strategii…

Wybrane narzedzia promocji na przykładzie sieci sklepów Komfort S.A.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie 1.1. Istota, cele i zadania marketingu……….5 1.2. Koncepcja marketingowa jako podstawa działania przedsiebiorstw w gospodarce rynkowej……….11 1.3. Promocja jako element marketingu mix……….15 Rozdział 2. Narzedzia promocji i public relations 2.1. Reklama……….30 2.2. Promocja sprzedazy……….39 2.3. Sprzedaz osobista……….42 2.4.…

Rynek reklamy społecznej w Polsce.

Przez administrator

Wstęp……..6 Rozdział I Metodyka badan wlasnych 1.1 Cel i problematyka badan……..9 1.2. Hipotezy Badawcze……..10 1.3 Metody, techniki i narzedzia badawcze……..11 1.4 Charakterystyka wybranej grupy oraz opis terenu badan……..12 Rozdział II Reklama spoleczna – typologia i charakterystyka 2.1. Problemy definicyjne. Zwiazek miedzy reklama komercyjna a reklama…

Promocja muzyki w internecie na przykładzie strony Biznes Music.

Przez administrator

Wstęp………. 4 Rozdział I Internet – Nowoczesny nosnik promocji 1.1. Istota i charakterystyka internetu………. 5 1.2. Charakterystyka rynku internetowego ……….7 1.3. Marketing internetowy w firmach non profi………. 12 1.4. Struktura internetowego Promotion Mix ……….18 1.5. Rola, zadania i rodzaje sieciowej promocji………. 19 1.6. Internetowe programy…

Budowa strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Avon.

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I Nowoczesny marketing współczesnego przedsiębiorstwa. 1.1. Pojęcie marketingu i jego zadania………..5 1.2. Rodzaje marketingu……….. 7 1.3. Narzedzia marketingu wykorzystywane w strategii przedsiębiorstwa. 1.4. Marketing a zachowania konsumentów………..35 Rozdział II Istota strategii marketingowej 2.1. Pojęcie i przedmiot strategii marketingowej………..37 2.2. Zadania i funkcje………..40 2.3.…

Znaczenie reklamy internetowej w rozwoju firmy.

Przez administrator

Wstęp ………….3 Rozdział 1. Znaczenie reklamy. 1.1. Istota i definicje reklamy………….4 1.2. Rodzaje i funkcje reklamy ………….6 1.3. Cele reklamy ………….14 Rozdział 2. Reklama internetowa. 2.1. Rozwój internetu ………….18 2.2. Reklama tradycyjna a internetowa ………….23 2.3. Wykorzystanie reklamy w Internecie ………….28 2.4. Analiza dzialan reklamowych…

Marketing terytorialny na przykładzie gminy Ornontowice.

Przez administrator

Wstęp………..4 Rozdział 1 Charakterystyka marketingu terytorialnego 1.1 Pojęcie i istotna marketingu terytorialnego ………..6 1.2 Narzedzia marketingu terytorialnego………..11 1.3 Cele i zadania marketingu terytorialnego………..14 Rozdział 2 Rola promocji gminy w marketingu terytorialnym. 2.1 Cele promocji gminy………..18 2.2 Funkcje promocji gminy………..19 2.3 Instrumenty marketingowe gminy………..20 2.4 Internet…

Wykorzystanie mediów spolecznosciowych przez firmy w celach marketingowych i wizerunkowych

Przez administrator

Wstęp……….6 Rozdział 1. Media spolecznosciowe……….9 1.1. Definicja mediów spolecznosciowych ……….9 1.2. Rodzaje mediów spolecznosciowych ……….13 1.2.1. Serwisy spolecznosciowe……….13 1.2.2. Blogi……….15 1.2.3. Mikroblogi……….17 1.2.4. Wiki ……….19 1.3. Popularnosc mediów spolecznosciowych……….21 Rozdział 2. Sposoby wykorzystania mediów spolecznosciowych przez firmy. 2.1. Profile firm na serwisach spolecznosciowych ……….30 2.2.…

Postrzeganie niestandardowej komunikacji marketingowej na przykładzie kampanii ambientowych.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1. Formy komunikacji marketingowej 1.1. Istota komunikacji marketingowej ………..5 1.2. Tradycyjne formy komunikacji marketingowej ………..6 1.3. Niestandardowe formy komunikacji marketingowej ………..11 Rozdział 2. Ambient media 2.1. Istota reklamy ambientowej ………..17 2.2. Ambient media w Polsce a za granica ………..20 2.3. Zestawienie wybranych kampanii…

Kształtowanie komunikacji marketingowej w Internecie (na przykładzie firmy KWS)

Przez administrator

Wstęp ………..3 Rozdział 1. Komunikacja marketingowa. 1.1. Pojęcie i istota komunikacji marketingowej ………..5 1.2. Funkcje i cele komunikacji marketingowej ………..6 1.3. Formy komunikacji marketingowej……….. 8 1.3.1. Tradycyjne formy komunikacji marketingowej……….. 8 1.3.2. Niestandardowe formy komunikacji marketingowej……….. 13 Rozdział 2. Marketing w Internecie. 2.1. Rozwój Internetu…