Kategoria: Marketing, Promocja, Reklama, Produkt

Prace z dziedziny Marketing Promocja Reklama Produkt . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Zarządzanie marketingowe i kontrola planu dzialan marketingowych w przedsiębiorstwie.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Miejsce promocji w koncepcji marketingu-mix………5 1.1 Istota marketingu………5 1.1.1 Instrumenty marketingu………6 1.2 Promocja jako element kompozycji marketingowej………8 1.3 Planowanie strategii procesu komunikacji………9 1.3.1 Identyfikacja docelowego segmentu rynku………11 1.3.2 Okreslenie celów promocji………13 1.3.3 Opracowanie przeslania………14 1.3.4 Wybór kanalów komunikacji………16 1.3.5 Wyznaczenie budżetu promocji………18…

Reklama jako instrument promocji na przykładzie radia XYZ.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Istota reklamy 1.1. Interpretacja reklamy 1.2. Miejsce reklamy w strategii marketingowej 1.3. Cele i funkcje reklamy 1.4. Formy reklamy 1.4.1. zewnetrzna 1.4.2. prasowa 1.4.3. pocztowa 1.4.4. telewizyjna 1.4.5. kinowa 1.4.6. radiowa Rozdział II Oddzialywanie reklamy 2.1. Tworzenie przekazu reklamowego 2.2. Planowanie reklamy…

Marketing dla sredniej firmy na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Dzialana firm w ramach koncepcji marketingu mix………7 1.1. Rola marketingu w działalności firmy………7 1.2. Marketing mix – istota i znaczenie………10 1.3 Elementy marketingu mix 11 1.3.1. Produkt………12 1.3.2. Cena………15 1.3.3. Dystrybucja………18 1.3.4. Promocja………20 1.4. Zintegrowane działania promocyjne – promotion mix………24 1.5. Cele…

Systemy identyfikacji firm.

Przez administrator

Rozdział I. Tozsamosc a wizerunek firmy………3 Rozdział II. Marketing mix – koncepcje i zadania………5 2.1. Produkt………5 2.2. Cena………5 2.3. Dystrybucja………6 2.4. Promocja i jej formy………6 2.4.1. Reklama………7 2.4.2. Sprzedaz osobista………7 2.4.3. Promocja sprzedazy………8 2.4.4. Public Relations………8 Rozdział III. Kompleksowy system identyfikacji firmy………12 Rozdział IV. Etapy…

Strategiczny plan marketingowy przedsiębiorstwa XYZ na lata 2001-2003

Przez administrator

Wprowadzenie………3 Rozdział I Opis otoczenia rynkowego………5 1. Sytuacja spoleczno gospodarcza………5 2. Charakterystyka polskiego rynku AGD………21 2.1. Determinanty potencjalnego popytu………28 2.2. Podaz wyrobów AGD………30 Rozdział II. Analiza sytuacyjna przedsiębiorstwa………55 1. Analiza ABC………59 2. Analiza portfelowa produktów macierza GE………68 3. Analiza SWOT………74 Rozdział III. Strategia marketingowa rozwoju…

Plan marketingowy XYZ na lata 2002-2004

Przez administrator

Wprowadzenie………3 Rozdział I Otoczenia spoleczno – gospodarcze i jego wpływ na kondycje ekonomiczna XZY……….5 1. Sytuacja spoleczno – gospodarcza………5 2. ANaliza sytuacji ekonomicznej spółki XYZ……….20 Rozdział II Charakterystyka rynku opon w Polsce………25 1. Struktura rynku opon………25 2. Konkurencja na rynku opon………32 3. Import opon do…

Prawne aspekty reklamy

Przez administrator

Wstęp…….3 Rozdział I Podstawowe wiadomosci na temat reklamy…….5 1.1. Pojęcie i funkcje reklamy…….5 1.2. Rys historyczny – rozwój reklamy…….10 1.3. Rodzaje reklamy…….15 Rozdział II Reklama w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji…….19 2.1. Ustawowa definicja reklamy…….19 2.2. Reklama sprzeczna z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub…

Rola marketingu-mix w procesię budowania i podtrzymania wizerunku marki

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Marka w procesię gospodarowania………6 1. Pojęcie i charakterystyka marki………6 2. Elementy skladowe marki………11 3. Proces kreowania i wprowadzania marki na rynek………17 Rozdział II. Charakterystyka skladowych marketingu-mix………23 1. Cechy produktu a cechy marki………24 2. Wpływ ceny na wizerunek marki………31 3. Promocja jako źródłobudowania…

Strategie marketingowe banku XYZ

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Promocja jako element strategii marketingowej banku………5 1.1. Istota marketingu………5 1.2. Strategia marketingowa banku………11 1.3. Pojęcie i cele promocji………16 Rozdział II. Formy i skutecznosc dzialan reklamowych i public relations w banku………22 2.1. Funkcje i formy reklamy………22 2.2. Zastosowanie i ocena skutecznosci public relations………27…

Rynek zywnosci ekologicznej na przykładzie rejonu czestochowskiego

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział I. Przeglad literatury dotyczacej rolnictwa ekologicznego………5 1.1. Rozwój ekologicznych metod produkcji w aspekcie kryzysu rolnictwa intensywnego……….5 1.2. Okreslenie rolnictwa ekologicznego………6 1.3. Podloze ideowe rolnictwa Ekologicznego………10 1.4. Jakość zywnosci ekologicznej………11 1.5. Rozwój rolnictwa ekologicznego na swiecie i w Polsce………12 1.6. Uwarunkowania rozwoju ekologicznych metod…

Program promocyjny dla przedsiębiorstwa XYZ

Przez administrator

Wstęp………..5 Rozdział I Znaczenie promocji w działalności firmy………..8 1.1. Miejsce promocji w marketingu-mix i zwiazki z pozostalymi instrumentami marketingu 1.1. Istota promocji. 1.2. Charakterystyka form promocji. 1.2.1. Reklama. 1.2.2. Promocja sprzedazy. 1.2.3. Sprzedaz osobista. 1.2.4. Public relations i publicity. 1.2.5. Sponsoring. Rozdział II Procedura tworzenia…

Merchandising w aspekcie formowania strategii marketingowej w firmie handlowej

Przez administrator

Wstęp…………3 Rozdział I Polityka marketingowa przedsiebiorstw handlowych…………5 1.1. Struktura handlu detalicznego 1.2. Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiębiorstwie handlowym 1.3. Polityka cenowa przedsiebiorstw handlowych 1.4. Merchandising w funkcjonowaniu handlu Rozdział II Tendencja rozwoju i zmiany w handlu detalicznym…………42 2.1. Pozycja handlu detalicznego na swiecie 2.2. Rozwój…

Produkt artystyczny jako w koncepcjach działania marketingowego

Przez administrator

Wstęp………4 Wprowadzenie do tematyki marketingu………4 Rozdział I. Istota marketingu. 1.1.Geneza marketingu………5 1.2.Pojecia marketingu………6 1.3.Ogólne zasady marketingu………10 Rozdział II. Produkt marketingu. 2.1. Pojęcie produktu i jego struktura………14 2.2. Cykl zycia produktu………15 2.3. Rodzaje marketingu ze wzgledu na forme produktu………18 – dobra konsumpcyjne – dobra produkcyjne –…

Strategia marketingowa w firmie komputerowej

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Strategia marketingowa – zagadnienia wstepne 1.1. Istota strategii przedsiębiorstwa 1.2. Strategia marketingowa 1.3. Rodzaje strategii marketingowych Rozdział 2. Charakterystyka i zakres działania spólki Rozdział 3. Analiza SWOT Rozdział 4. Otoczenie firmy X 4.1. Analiza otoczenia metoda PEST 4.2. Analiza otoczenia w odniesieniu…

Miejsce reklamy w marketingu społecznym na przykładzie firmy XYZ

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Reklama jako komunikat perswazyjny 1. Reklama jako forma masowego komunikowania 1.1. Podstawowe funkcje komunikatu reklamowego 2. Strategie oddzialywania reklamy 2.1. Rola cech nadawcy w komunikacie reklamowym 2.2. Wpływ cech kanalu na odbiór komunikatu reklamowego 3. Socjotechnika w reklamie 4. Reklama a propaganda…

Promocja marki jako sposób promowania produktu

Przez administrator

Wprowadzenie………4 Rozdział 1. Promocja marki jako istotny element strategii marketingowej 6 2.1. Istota marketingu, strategia marketingowa………6 2.1.1. Badania rynku………8 2.1.2. Segmentacja………10 2.1.3. Analiza SWOT………11 2.2. Marketing mix i jego elementy………11 2.2.1. Produkt………12 2.2.2. Cena………14 2.2.3. Dystrybucja………15 Rozdział 2. Narzedzia promocji, szczególna rola promocji marki 17…

Wykorzystanie instrumentów marketingowych i badan marketingowych w XYZ

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I. Teoretyczne podstawy działalności marketingowej. 1. Ogólne zasady marketingu w przedsiębiorstwie……… 7 2. Zarządzanie marketingowe ………14 3. Strategie marketingowe……… 19 4. Otoczenie marketingowe……… 26 Rozdział II. Podstawowe instrumenty działalności marketingowej w przedsiębiorstwie 1. Produkt i jego znaczenie………33 2. Cena jako kryterium wartosciujace produkt………40…

Strategie marketingowe w działalności banku na podstawie BGZ

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Istota i Organizacja marketingu bankowego. 1.1 Funkcje i zasady działania banków………6 1.2 Marketing usług bankowych, istota, ewolucje, znaczenie………9 1.3 Organizacja marketingu w bankach oraz organizacja sluzb marketingowych w banku………18 Rozdział II Rola strategii marketingowych w działalności banków. 2.1 Instrumenty marketingu-mix w bankowosci………29…

Czlowiek w reklamie

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Reklama jako element polityki marketingowej przedsiębiorstwa………5 1. Pojęcie i rodzaje reklamy………5 2. Cele reklamy………11 3. Media reklamy………17 3.1. Telewizja 3.2. Radio 3.3. Prasa 3.4. Medium telefoniczne 3.5. Poczta 3.6. Kino 3.7. Reklama zewnetrzna 3.8. Internet Rozdział II. Psychologiczne aspekty reklamy………27 1. Percepcja…

Wpływ marketingu bezpośredniego na ksztaltowanie lojalnosci nabywców

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Marketing bezposredni jako jeden z instrumentów marketingu -mix 1. Marketing bezposredni – istota i znaczenie 2. Elementy marketingu bezpośredniego 2.1. Produkt (usluga) 2.2. Cena 2.3.Dystrybucja 2.4. Promocja 3. Warunki zewnetrzne funkcjonowania marketingu bezpośredniego 3.1.Okolicznosci sprzyjajace (szansa) 3.2. Bariery utrudniajace rozwój (zagrozenia) Rozdział…

Nastrój i emocje w reklamie

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział 1. Reklama jako forma promocji.br> 1.1. Definicja i cel reklamy………5 1.2. Komunikat perswazyjny w reklamie………15 1.3 Nosniki reklamy………21 Rozdział 2. Wykorzystanie emocji w przekazie reklmowym. 2.1 Psychologiczne podstawy reklamy………24 2.2 Reklama emocjonalna………30 2.3. Potrzeby w reklamie………41 Rozdział III. Emocje i nastrój w reklamie.…

Wykorzystanie instrumentów marketingowych w placówkach ochrony zdrowia

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Istota marketingu uslug 1.1. Specyfika marketingu uslug 1.1.1. Charakterystyka uslug 1.1.2. Funkcje i cele marketingu uslug 1.2. Marketing organizacji non – profit 1.2.1. Charakterystyka sektora non – profit 1.2.2. Orientacja marketingowa Rozdział II. Marketing usług medycznych 2.1. Charakterystyka sektora 2.1.1. Marketing a…

Wykorzystanie reklamy w marketingu politycznym

Przez administrator

Wstęp ……….. 4 Rozdział I. Reklama w procesię komunikacji ………..6 1.1. Poczatki i rozwój reklamy……….. 6 1.2. Co jest a co nie jest reklama? ………..7 1.3. Oddzialywanie reklamy na psychologiczne procesy informacyjne nabywcy ……….. 16 1.4. Rodzaje reklamy ………..20 1.5. Reklama a internet ……….. 23…

Rola marketingu wewnetrznego w organizacji

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział I. Rekrutacja i selekcja………3 1.1. Rekrutacja i selekcja – zagadnienia definicyjne………3 1.2. Rekrutacja wewnetrzna i zewnetrzna………7 1.3. Etapy selekcji………9 Rozdział II. Szkolenie i rozwj pracowników………18 2.1. Szkolenie i rozwój – zagadnienia definicyjne………18 2.2. Elementy procesy szkoleniowego………21 2.2.1. Analiza potrzeb szkoleniowych………22 2.2.2. Metody i…