Media dydaktyczne w edukacji przedszkolnej.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp ………2

Rozdział I.
Media w edukacji

1.1. Klasyfikacja i funkcje mediów……… 4
1.2. Rodzaje mass mediów……… 9
1.3. Media w edukacji ………11

Rozdział II.
Wychowanie w przedszkolu

2.1. Cele i założenia edukacji przedszkolnej ………20
2.2. Organizacja zajęć w przedszkolu ………23
2.3. Wyposażenie przedszkola ………27

Rozdział III.
Dziecko i nauczyciel w procesie edukacji przedszkolnej

3.1. Dziecko przedmiotem działań edukacyjnych w przedszkolu……… 31
3.2. Możliwości percepcyjne i czynnościowe dziecka ………34
3.3. Nauczyciel organizatorem procesu opiekuńczego wychowawczego i dydaktycznego……… 39

Rozdział IV.
Metodologia badań dotyczących wykorzystania mediów dydaktycznych w przedszkolu

4.1. Problem badawczy……… 45
4.2. Problem główny i problemy szczegółowe……… 46
4.3. Zmienne i ich wskaźniki ………46
4.4. Hipoteza główna i hipotezy szczegółowe……… 47
4.5. Metody, techniki i narzędzia badawcze……… 48
4.6. Charakterystyka terenu badań i badanej populacji……… 50

Rozdział V.
Wyniki badań dotyczących wykorzystywania mediów dydaktycznych w przedszkolu

5.1. Wyniki badań ankietowych……… 53
5.2. Wnioski z badań ………60

Zakończenie ………61
Bibliografia……… 61
Spis wykresów……… 64
Aneks ………65