Nagrody i kary w wychowaniu dzieci w wieku wczesnoszkolnym
2 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Podstawy teoretyczne – analiza literatury
1.1. Pojęcie nagrody i kary
1.2. Klasyfikacja i charakterystyka nagród
1.3. Klasyfikacja i charakterystyka kar
1.4. Warunki skutecznego stosowania nagród i kar
1.5. Szkodliwość kar
Rozdział II
Metodologia badań własnych
2.1. Przedmiot i cel badań, problemy badawcze i hipotezy
2.2. Zmienne, wskaźniki i kategorie
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.4. Organizacja i przebieg badań oraz charakterystyka badanego środowiska
Rozdział III
Prezentacja i interpretacja badań własnych
3.1. Nagradzanie dzieci w wieku wczesnoszkolnym
3.2. Karanie dzieci w wieku wczesnoszkolnym
3.3. Przyczyny i skutki stosowania nagród i kar w wychowaniu dzieci wieku wczesnoszkolnym
3.4. Stosunek i odczucia emocjonalne dzieci w wieku wczesnoszkolnym wobec osób i środków nagradzania
Zakończenie i wnioski
Bibliografia
Spis wykresów i tabel
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|