Postawy rodziców wobec dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp.

Rozdział 1
Pojęcie i charakterystyka niepełnosprawności intelektualnej

1.1 Przyczyny niepełnosprawności intelektualnych
1.2 Klasyfikacja i rodzaje niepełnosprawności intelektualnej
1.3. Modele niepełnosprawności


Rozdział 2
Rola i zadania rodziny w procesie wychowania dziecka

2.1 Pojęcie rodziny i teoria funkcji rodziny oraz ich klasyfikacja
2.2 Modele funkcjonowania rodzin – zadanie szczególne środowiska
2.3 Odpowiedzialność i funkcjonowanie rodziny w wychowaniu dzieci niepełnosprawnych. rodzaje problemów
2.4. Niepowiedzenia szkolne jako efekt niepełnosprawności intelektualnej


Rozdział 3
Postawy rodziców

3.1 Definicja i rodzaje
3.2 Znaczenie negatywnego środowiska rodzinnego dla rozwoju dziecka
3.3 Wspomaganie i wsparcie rodzin


Rozdział 4
Metodologia badań własnych

4.1. Cel, przedmiot oraz problemy badawcze
4.2 Metody, narzędzia, grupa badanych i techniki badawcze
4.3. Charakterystyka badanej grupy
4.4. Teren i organizacja badań


Rozdział 5
Wyniki badań i ich analiza w ujęciu problematycznym

5.1 Zakończenie
5.2 Wnioski i podsumowanie


Spis załączników
Bibliografia