Tworzenie struktury organizacyjnej, rekrutacja i wdrażanie w korporacjach ubezpieczeniowych na podstawie XYZ

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………2

Rozdział I
Konteksty badanego problemu oraz przedstawienie podstaw metodologicznych badań własnych

1.1.Przedmiot i cel badań ………3
1.2.Pytania i hipotezy badawcze ………4
1.3.Zmienne i wskaźniki ………5
1.4.Metody, techniki i narzędzia badawcze……… 7
1.5.Organizacja, przebieg i teren badań ………11


Rozdział II
Analiza i interpretacja wyników badań własnych

2.1. Charakterystyka próby badawczej……… 13
2.2. Rekrutacja pracowników w wybranej korporacji ………13
2.3. Proces wdrażania pracowników w TU Allianz……… 15
2.4. System szkoleń pracowników……… 19
2.5. Tworzenie oraz organizacja oddziałów terenowych
2.6. Podsumowanie ………28


Rozdział III
Zagadnienie wdrażania pracowników do korporacji w świetle badań

3.1. Specyfika usługi ubezpieczeniowej ………30
3.2. Kanały dystrybucji usług ubezpieczeniowych ………30
3.3. Praca ubezpieczyciela – pożądane cechy charakteru, specyfika postępowania z klientem ………36
3.4. Proces naboru, wdrażania oraz szkoleń pracowników sektora ubezpieczeń ………36
3.5. Podsumowanie ………43


Rozdział IV
Synteza zebranego materiału badawczego

4.1. Dyskusja i wnioski……… 44
4.2. Określenie słabych i mocnych stron dotychczasowego systemu naboru, wdrażania i szkoleń pracowników ubezpieczeniowych……… 45
4.3. Wnioski na przyszłość ………54


Spis tabel……… 59
Spis schematów……… 59
Załącznik- Zakres egzaminu kwalifikującego na kolejne poziomy ścieżki kariery agenta i zakres egzaminu utrzymującego tytuł na ścieżce kariery agenta do Procedury w sprawie zasad funkcjonowania i uczestnictwa w szkoleniach dostępnych w ramach ścieżki kariery agenta………. 64
Załącznik- Załącznik nr 1 do kontraktu wdrażania i sprzedaży za miesiąc……… 69