Wpływ narzędzi marketingu internetowego na preferencje klienta w modelu B2C
3 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1
Istota marketingu internetowego
1.1. Pojęcie marketingu internetowego
1.2. Specyfika e-commerce
1.3. Model B2C
Rozdział 2
Marketing internetowy w działaniach e-commerce
2.1. SEM, czyli marketing w wyszukiwarkach
2.2. Formy reklamy graficznej i e-mail marketing
2.3. Social Media Marketing i Marketing wirusowy
Rozdział 3
Ocena wpływu narzędzi marketingu internetowego na preferencje klienta
3.1. Koncepcja badań własnych
3.2. Charakterystyka próby badawczej
3.3. Ankieta badająca wpływ narzędzi marketingowych na preferencje zakupowe klientów – ocena wyników
Podsumowanie
Wykaz cytowanej literatury
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|