Wpływ reklam telewizyjnych na emocje dzieci w wieku przedszkolnym
1 marca 2019
Wstęp………4
Rozdział 1
Rozwój osobowości dziecka w wieku przedszkolnym na podstawie literatury psychologicznej
1.1. Pojęcie osobowości i jej struktura ………7
1.2. Czynniki i mechanizmy rozwoju osobowości……… 9
1.3. Etapy kształtowania się osobowości dziecka w wieku przedszkolnym……… 12
1.4. Zagrożenia kształtowania się osobowości dziecka ………18
Rozdział 2
Reklama telewizyjna jako narzędzie promocji
2.1. Cele i funkcje reklamy ………25
2.2. Charakterystyka i metody projektowania reklam ………29
Rozdział 3
Wpływ reklamy telewizyjnej na dzieci w wieku przedszkolnym
3.1. Popularność reklamy telewizyjnej wśród dzieci ………34
3.2. Oddziaływanie reklam telewizyjnych na dzieci ………37
3.3. Ochrona dziecka w wieku przedszkolnym przed reklamą telewizyjną……… 46
Rozdział 4
Program badań własnych
4.1. Cel i przedmiot badań własnych ………48
4.2. Problemy i hipotezy badawcze……… 50
4.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze……… 53
4.4. Organizacja badań własnych ………56
4.5. Charakterystyka terenu i grupy badawczej……… 57
Rozdział 5
Wyniki i analiza przeprowadzonych badań własnych
5.1. Poziom zainteresowania reklamami telewizyjnymi dzieci w wieku przedszkolnym ………66
5.2. Reklamy wywierające największe emocje u dzieci w wieku przedszkolnym ………68
5.3. Zachowania dzieci w wieku przedszkolnym, jako skutek oglądania reklam telewizyjnych ………74
Wnioski i podsumowanie ………80
Bibliografia ………82
Spis tabel i rysunków ………86
Aneks ………88
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|