Rola zabawy w życiu i rozwoju dziecka w wieku 5 i 6 lat
3 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1
Charakterystyka rozwojowa dziecka w wieku przedszkolnym
1.1. Poziom rozwoju fizycznego i motorycznego
1.2. Poziom rozwoju funkcji poznawczych
1.3. Poziom rozwoju emocjonalno – społecznego
Rozdział 2
Cele i zadania edukacji przedszkolnej
2.1. Funkcje i zadania przedszkola względem dziecka
2.2. Podstawa programowa wychowania przedszkolnego Ministerstwa Edukacji Narodowej
2.3. Dojrzałość szkolna
Rozdział 3
Aktywność zabawowa dziecka i jej znaczenie dla rozwoju dziecka
3.1. Pojęcie i charakterystyka aktywności zabawowej
3.2. Klasyfikacja czynności zabawowych dziecka
3.3. Funkcje aktywności zabawowej dla rozwoju dziecka
Rozdział 4
Koncepcja metodologiczna badań własnych
4.1. Charakterystyka, cele i problematyka badań
4.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze
4.3. Charakterystyka terenu badań i populacji generalnej
Rozdział 5
Analiza wyników badań własnych
5.1. Metryczka respondentów
5.2. Zabawy najczęściej inicjowane przez dzieci
5.3. Zabawki i rzeczy najchętniej wykorzystywane przez dzieci podczas zabawy
5.4. Częstość wyboru przez dzieci zabaw tematycznych
5.5. Czas spędzany przez dzieci na zabawie
5.6. Dodatkowe pytania dotyczące ogólnego problemu badawczego
5.7. Podsumowanie i wnioski
Zakończenie
Lista literatury
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|