Wpływ Internetu i gier komputerowych na rozwój psychofizyczny dzieci w wieku wczesnoszkolnym
6 października 2020Wstęp
Rozdział I
Internet i gry komputerowe w świetle literatury naukowej
1.1. Określenie pojęć „ Internet” oraz „ gry komputerowe” w świetle literatury
1.2. Zarys historyczny rozwoju Internetu oraz gier komputerowych
1.3. Charakterystyka gier komputerowych
1.4. Pozytywne i negatywne znaczenie Internetu oraz gier komputerowych
1.5. Uzależnienia od Internetu i gier komputerowych
Rozdział II
Rozwój psychofizyczny dziecka w wieku wczesnoszkolnym
2.1. Definicja terminu „ rozwój psychofizyczny” w świetle literatury przedmiotu
2.2. Rozwój psychofizyczny dziecka od 6 do 10 roku życia
2.3. Uwarunkowania rozwoju psychofizycznego
2.4. Czynniki hamujące i zaburzające rozwój psychofizyczny dziecka
Rozdział III
Internet i gry komputerowe w aspekcie rozwoju psychofizycznego dziecka w wieku wczesnoszkolnym
3.1. Edukacja medialna w nauczaniu początkowym – funkcje, metody i formy
3.2. Internet i gry komputerowe, a kształtowanie osobowości, postaw prospołecznych oraz hierarchii wartości dziecka
3.3. Pozytywne aspekty Internetu oraz gier komputerowych w rozwoju
3.4 Zagrożenia wynikające z niewłaściwego użytkowania Internetu i gier komputerowych
Rozdział IV
Metodologia badań własnych
4.1. Cel i przedmiot badań
4.2. Problemy i hipotezy badawcze
4.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
4.4. Organizacja terenu badań
Rozdział V
Wyniki badań własnych
5.1. Analiza i interpretacje wyników badań
5.2. Wnioski wynikające z badań własnych
Zakończenie
Bibliografia
Spis wykresów
Spis tabel
Spis schematów
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|