Wycieczka szkolna jako forma edukacyjna w klasa i-iii szkoły podstawowej
23 czerwca 2020
Wstęp………. 2
Rozdział I
Dziecko jako badacz w procesie konstruowania wiedzy
1.1 Dziecko jako badacz……….4
1.2 'Edukować to organizować środowisko’……….7
Rozdział II
Wycieczka szkolna jako środowisko sprzyjające konstruowaniu wiedzy przez dziecko.
2.1 Próba zdefiniowania pojęcia wycieczka szkolna……….13
2.2 Typy wycieczek szkolnych……….15
2.3 Znaczenie wycieczek szkolnych w procesie edukacyjnym……….19
Rozdział III
Podstawy metodologiczne badań własnych.
3.1 Cel i przedmiot badań……….23
3.2 Problemy i hipotezy badawcze……….24
3.3 Metody, techniki i narzędzia badawcze……….26
3.4 Teren i przebieg organizacji badań……….29
3.5 Charakterystyka badanej grupy……….30
Rozdział IV
Wycieczka szkolna jako forma organizacyjna w klasach I-III szkoły podstawowej.
4.1 Analiza wywiadów z nauczycielami……….33
4.2 Analiza dokumentów- dzienników lekcyjnych……….41
Zakończenie……….45
Aneksy……….47
Spis tabel……….52
Bibliografia……….53
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|