Wykorzystanie gier i zabaw dydaktycznych w ortografii.
7 marca 2019
Wstęp……….3
Rozdział I.
Gry i zabawy dydaktyczne w ujęciu teoretycznym……….6
1.1. Pojęcia terminologiczne
1.2. Zabawy i gry dydaktyczne w poglądach psychologów i pedagogów
1.3. Znaczenie zabaw i gier dydaktycznych w rozwoju umysłowym
1.4. Ortografia a stosowane metody
1.5. Stan badań nad wykorzystaniem zabaw i gier w edukacji
Rozdział II.
Metodologia badań własnych……….28
2.1. Wprowadzenie
2.2. Problematyka badań
2.3. Metody i narzędzia badawcze
2.4. Teren i populacje badań
Rozdział III.
Gry i zabawy w badaniach empirycznych……….38
3.1. Stan wykorzystania gier i zabaw dydaktycznych w edukacji wczesnoszkolnej
3.2. Opinie uczniów o grach i rozrywkach umysłowych
3.3. Modelowe rozwiązanie z wykorzystaniem gier i zabaw umysłowych
Zakończenie……….63
Bibliografia
Aneksy……….68
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|