Kategoria: Komunikacja społeczna

Prace z dziedziny Komunikacja spoleczna. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Proces komunikacji w firmie XYZ.

Przez administrator

Wstęp………..2 Rozdział I Teoretyczne podstawy procesu komunikowania się………..3 1.1 Istota i klasyfikacja komunikowania się 1.2 Charakterystyka procesu komunikowania się 1.3 Sieci informacyjne Rozdział II Środki komunikowania się………..27 2.1 Komunikacja werbalna 2.2 Komunikacja niewerbalna 2.3 Style komunikowania się Rozdział III Bariery wpływające na skutecznosć komunikowania się………..62 3.1 Zasady komunikacji interpersonalnej 3.2…

Komunikacja rodziców z dorastającymi dziećmi.

Przez administrator

Wstęp…………. 3 Rozdział 1. Problem komunikacji rodziców z dorastającymi dziećmi – rozważania teoretyczne 1.1. Co to jest komunikacja? …………. 4 1.2. Rodzaje i modele komunikacji …………. 5 1.3. Dorastanie – ogólna charakterystyka wieku dojrzewania …………. 10 1.4. Dzieci – ich problemy wieku dojrzewania samych ze sobą i w relacjach z…

Istota komunikacji interpersonalnej w przebiegu rozmów kwalifikacyjnych.

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział 1 Komunikacja w literaturze przedmiotu ………5 1.1 Zagadnienia związane z komunikacją i procesem komunikowania się. 1.2 Cechy i funkcje komunikowania 1.3 Struktura procesu komunikowania 1.4 Modele komunikowania 1.5 Przyczyny zaburzeń w komunikacji interpersonalnej 1.6 Indywidualne style komunikowania się Rozdział 2 Komunikacja werbalna i niewerbalna………18 2.1 Istota komunikacji werbalnej…

Proces komunikacji interpersonalnej w kręgu rodziny.

Przez administrator

Wstęp 3 Rozdział I. Pojęcie komunikacji interpersonalnej w świetle literatury 1.1. Pojęcie komunikacji interpersonalnej………… 4 1.2. Specyfika procesu komunikacji w kręgu rodziny …………5 1.3. Przegląd modeli komunikacyjnych w aspekcie relacji rodziców z dziećmi………… 7 1.4. Style komunikacji i wzorce komunikowania w kręgu rodziny………… 9 Rozdział II. Metodologia badań 2.1. Cel…

Komunikacja społeczna w społeczeństwie demokratycznym.

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział 1. Podstawy Komunikacji Społecznej. 1.1 Zasady prawidłowego komunikowania międzyludzkiego………4 1.2 Komunikacja werbalna………17 Rozdział 2. Komunikacja w Polityce. 2.1 Retoryka dominacji………23 2.2 Kultura w społeczeństwie demokratycznym………26 2.3 Współczesna demokracja polityczna w praktyce………34 2.4 Komunikacja partii politycznych ze społeczeństwem………42 Rozdział 3. Wpływ mass mediów na kształtowanie osobowości polityczno-społecznej. 3.1 Mass…

Komunikacja interpersonalna.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział 1.Podstawy komunikacji 1.1.Współczesne rozumienie procesu komunikacji………5 1.2.Rodzaje komunikacji………8 1.2.1.Komunikowanie werbalne………8 1.2.2.Komunikowanie niewerbalne………10 Rozdział 2. Sposoby odbioru informacji i udzielania odpowiedzi. 2.1.Przełożony w systemie odbioru informacji i udzielania odpowiedzi………21 2.2.Style słuchania i odpowiadania………25 2.3.Bariery utrudniające odbiór informacji………28 Zakończenie………32 Bibliografia………33

System komunikacji internetowej w turystyce.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Turystyka ,jako gałąź gospodarki narodowej 1.1 Pojęcie turystyki i jej rodzaje………..2 1.2 Funkcje turystyki………..5 1.3 Rodzaje turystyki i kryteria jej podziału………..10 1.4 Czynniki rozwoju współczesnej turystyki………..14 Rozdział 2 Komunikacja internetowa 2.1. Istota komunikacji w turystyce i jej rodzaje………..19 2.2. Kanały komunikacji internetowej………..24 2.3. Elementy składowe komunikacji przez…

Rola komunikacji interpersonalnej w budowaniu relacji z klientem na przykładzie działalności agenta ubezpieczeniowego Towarzystwa Ubezpieczeniowego XYZ.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1.Komunikacja interpersonalna 1.1. Ogólne informacje o komunikacji interpersonalnej 1.2. Zasady poprawnego komunikowania 1.3. Bariery komunikacji interpersonalnej Rozdział 2. Znaczenie komunikacji w budowaniu relacji z klientem 2.1. Rola pierwszego kontaktu 2.2. Wpływ komunikacji na sprzedaż 2.3. Umiejętności wpływające na poprawny kontakt z klientem 2.4. Wykorzystanie technik sprzedaży w działalności…

Konflikt jako zakłócenie procesu komunikacji w organizacji.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Proces komunikacji w organizacji 1. Pojęcie i przebieg procesu komunikacji………5 2. Rodzaje i modele komunikacji………8 3. Funkcje procesu komunikowania i zasady dobrej komunikacji………13 4. Przeszkody w skutecznym komunikowaniu………18 Rozdział II. Charakterystyka konfliktu w organizacji 1. Pojęcie i rodzaje konfliktów………25 2. Uczestnicy konfliktu………29 3. Przyczyny i skutki konfliktu………30…

Telemarketing jako forma handlu i sposób komunikowania się z klientem.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Komunikowanie się z klientem w warunkach nasilającej się konkurencji. 1.1. Przyczyny wzrostu znaczenia komunikowania się z klientem. 1.2. Komunikowanie się z partnerami biznesowymi. 1.2.1. Komunikacja niewerbalna. 1.2.2. Komunikacja werbalna. 1.3. Komunikowanie się z konsumentami. Rozdział II. Telemarketing – istota i znaczenie. 2.1. Pojęcie i historia rozwoju telemarketingu…

Lokalne medium Radio Parada

Przez administrator

Wstęp……….. 3 Rozdział I Z dziejów radia w Polsce na przestrzeni XX wieku 1.1 Znaczenie słowa 'radio’ ………… 6 1.1.1 Cechy radia ………… 7 1.1.2 Radio internetowe ………… 8 1.1.3 Rodzaje stacji radiowych ………… 9 1.1.4 Audycje radiowe …………10 1.1.5 Zasięg rozgłośni radiowych ………… 11 1.2 Początki radiofonii w Polsce…

Komunikacja interpersonalna w przedsiębiorstwie.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I Czym jest komunikacja interpersonalna – próba definicji 1.1. Pojęcie procesu komunikowania się 1.2. Geneza nauki o komunikacji interpersonalnej 1.3. Współczesna kondycja nauki o komunikacji i jej wyzwania 1.4. Istota komunikacji interpersonalnej 1.4.1. Cechy komunikacji interpersonalnej 1.4.2. Funkcje komunikacji interpersonalnej 1.4.3. Znaczenie komunikowania się w organizacji 1.5. Jak…

Komunikowanie się w organizacjach międzynarodowych na przykładzie korporacyjnej fabryki w Polsce

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Komunikowanie się w organizacji 1. Formy komunikacji wewnątrzorganizacyjnej 1.1 Cele komunikowania wewnątrzorganizacyjnej 1.2 Komunikowanie się pionowe i poziome 1.3 Komunikowanie między członkami grup i na zewnątrz organizacji 2. Rola komunikacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi 3. Wzory komunikowania się w organizacji 4. Czynniki skutecznego komunikowania się w organizacji…

Rola komunikacji interpersonalnej w kierowaniu organizacją na przykładzie Firmy XXX S.A.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Komunikacja interpersonalna w literaturze………7 1.1. Pojęcie komunikacji interpersonalnej 1.2. Funkcje i zasady właściwego komunikowania 1.3. Rodzaje komunikacji interpersonalnej 1.4. Bariery w komunikacji interpersonalnej Rozdział II. Kierowanie w organizacji poprzez komunikację………25 2.1. Kanały komunikacyjne w organizacji 2.2. Komunikacja interpersonalna w organizacji 2.3. Cechy dobrego menedżera 2.4. Komunikacja niewerbalna…

Mobbing przykładem zachowań nieetycznych w organizacji.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Zjawiska patologiczne w zakładzie pracy 1.1 Pojęcie, rodzaje, przyczyny patologii 1.2 Zachowania nieetyczne w organizacji 1.3 Sposoby przeciwdziałania Rozdział 2 Mobbing przykładem zachowań patologicznych 2.1 Pojęcie mobbingu 2.2 Przyczyny mobbingu 2.3 Rodzaje i fazy mobbingu 2.4 Mobbing jako specyficzny rodzaj konfliktu 2.5 Charakterystyka uczestników 2.5.1 Ofiary mobbingu…

Bariery w komunikacji niewerbalnej.

Przez administrator

Wstęp……….1 Rozdział I. Zakres i problemy definicyjne………..3 1. Komunikacja interpersonalna. 1.1 Komunikacja werbalna. 1.1.1 Proces komunikowania się. 1.1.2 Kod językowy. 1.1.3 Język kobiecy. 1.2. Komunikacja niewerbalna. 1.2.1 Mimika. 1.2.2 Gestykulacja. 1.2.3 Cechy głosu. 1.2.4 Dystans fizyczny. Rozdział II. Część teoretyczna………..44 1. Bariery komunikacyjne 1.1. Zakłócenia językowe. 1.2. Bariery dotyczące nadawcy.…

Proces komunikacji w firmie XYZ (branża telekomunikacyjna)

Przez administrator

Wstęp…………2 Rozdział I Teoretyczne podstawy procesu komunikowania się. 1.1. Istota i klasyfikacja komunikowania się…………4 1.2. Charakterystyka procesu komunikowania się…………10 Rozdział II Środki komunikowania się. 2.1. Komunikacja werbalna…………22 2.2. Komunikacja niewerbalna…………26 2.3. Style komunikowania się…………31 Rozdział III Bariery wpływające na skuteczność komunikowania się. 3.1. Zasady komunikacji interpersonalnej…………34 3.2. Bariery w komunikacji…

Manipulacja w komunikacji z klientami.

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział 1. Komunikacja z klientami. 1.1. Definicje komunikacji……… 4 1.2. Istota i funkcje komunikacji……… 5 1.3. Modele komunikacji……… 8 1.4. Komunikowanie się z klientem……… 12 Rozdział 2. Manipulacje w komunikacji. 2.1. Pojęcie manipulacji……… 17 2.2. Reguły psychologiczne na których opierają się techniki manipulacji……… 20 2.2.1. Reguła wzajemności……… 21 2.2.2.…

Znaczenie komunikacji interpersonalnej w organizacji

Przez administrator

Wstęp………… 4 Rozdział I Proces komunikacji interpersonalnej 1.1 Komunikacja interpersonalna i jej elementy………… 6 1.2 Percepcja interpersonalna a komunikacja………… 9 1.3 Komunikacja pionowa i pozioma …………10 1.4 Komunikacja werbalna i niewerbalna………… 13 1.4.1 Komunikacja werbalna …………13 1.4.2 Komunikacja niewerbalna………… 19 Rozdział II Sposoby komunikacji niewerbalnej 2.1 Mimika …………21 2.2 Dystans…

Wpływ mediów na wizerunek społeczny artysty na podstawie historii życia Michaela Jacksona

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I. Media masowe i ich wpływ na opinię publiczną. 1.1 Media jako Ľródło informacji. 1.2 Media a opinia publiczna w kontekście manipulacji. 1.3 Prasa tabloidowa (rozrywkowa) . 1.4 Zależność mediów od opinii publicznej. Rozdział II. Historia życia Michaela Jacksona tworząca obraz artysty genialnego -czyli dlaczego jego egzystencja wzbudzała…

Komunikacja na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Komunikacja w organizacji 1.1. Znaczenie komunikacji w organizacji 1.2. Kanały komunikacyjne w organizacji 1.3. Komunikacja interpersonalna w organizacji 1.4. Komunikacja werbalna i niewerbalna Rozdział 2 Historia firmy XYZ 2.1.Informacja o firmie 2.2.Najważniejsze fakty z działalności firmy XYZ w Polsce 2.3.Struktura organizacyjna firmy 2.3.1.Struktura zatrudnienia Rozdział 3 System…

Komunikacja istotnym elementem kultury organizacyjnej.

Przez administrator

Wstęp……….5 Rozdział I. Wprowadzenie do kultury organizacyjnej……….7 1. Istota kultury organizacyjnej……….8 2. Przejawy i składniki kultury organizacyjnej……….10 3. Funkcje kultury organizacyjnej ……….13 4. Proces kształtowania się kultury organizacyjnej……….17 4.1. Czynniki wpływające na kształtowanie się kultury organizacyjnej……….20 4.2. Etapy nabywania kultury organizacyjnej……….23 5. Profile kultur organizacyjnych……….26 Rozdział II. Wprowadzenie do komunikacji…

Wizerunek medialny Lecha Kaczyńskiego po 10 kwietnia 2010 na łamach Wprost, Rzeczpospolitej i Gazety Wyborczej i Wprost

Przez administrator

Wstęp ……….3 Rozdział I Wizerunek polityczny w ujęciu teoretycznym. 1.1 Definiowanie wizerunku politycznego……….. 4 1.2 Elementy wizerunku politycznego………. 7 1.3 Odmiany wizerunków politycznych………. 11 1.4 Twórcy wizerunku polityka ……….16 1.5 Proces tworzenia wizerunku………. 17 Rozdział II Marketing polityczny jako narzędzie kreowania wizerunku 2.1 Historyczne etapy rozwoju marketingu politycznego……….. 21 2.1.1…

Komunikacja wewnętrzna na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ.

Przez administrator

Wstęp………. 2 Rozdział I Teoretyczne podstawy procesu komunikacji 1.1. Pojęcie komunikacji ……….4 1.2. Sposoby komunikowania się………. 7 1.3. Formy komunikacji……….9 1.4. Komunikacja w organizacji………. 11 Rozdział II Historia firmy XYZ 2.1. Informacje o firmie ……….21 2.2. Rodzaj działalności firmy ……….22 2.3. Zatrudnienie……….22 Rozdział III Badania własne 3.1. Cel i przedmiot…