Kategoria: Konflikty

Prace z dziedziny Konflikty. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Psychologiczne uwarunkowania skutecznych rozmów handlowych.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1. Komunikacja interpersonalna w literaturze przedmiotu. 1.1 Istota procesu komunikacji. 1.2 Formy komunikowania. 1.3 Zaklócenia w procesię komunikacji. Rozdział 2. psychologiczne determinanty kontaktów z klientami. 2.1 Typy osobowosci klienta a skuteczna komunikacja. 2.2.Komunikacja werbalna i pozawerbalna. 2.3 Tworzenie dobrego klimatu rozmowy – zachowania wspierajace i obronne. Rozdział 3.…

Konflikt jako zaklócenie procesu komunikacji w organizacji.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Proces komunikacji w organizacji 1. Pojęcie i przebieg procesu komunikacji………5 2. Rodzaje i modele komunikacji………8 3. Funkcje procesu komunikowania i zasady dobrej komunikacji………13 4. Przeszkody w skutecznym komunikowaniu………18 Rozdział II. Charakterystyka konfliktu w organizacji 1. Pojęcie i rodzaje konfliktów………25 2. Uczestnicy konfliktu………29 3. Przyczyny i skutki konfliktu………30…

Sprawnosc procesów negocjacyjnych w pozyskiwaniu klientów.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I. Działalność przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej. 1.1. Istota i cele przedsiebiorstw. 1.2. Formy organizacyjno-prawne przedsiebiorstw. 1.3. Funkcjonowanie przedsiebiorstw w warunkach integracji z Unia Europejska. Rozdział II. Znaczenie negocjacji w działalności gospodarczej przedsiebiorstw. 2.1. Istota pojęcia negocjacji. 2.2. Metody zdobywania klientów przez przedsiębiorstwa. 2.3. Przygotowanie jako najwazniejszy z etapów…

Konflikty społeczne i metody ich likwidowania na przykładzie międzynarodowego towarzystwa ubezpieczeniowego oddzial w Polsce

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I. Konflikt jako zjawisko społeczne 1.1. Pojęcie konfliktu i jego rodzaje ………..5 1.2. Przyczyny i konsekwencje powstawania konfliktu……….. 7 1.3. Przebieg konfliktu……….. 13 Rozdział II. metody likwidowania konfliktów 2.1. Tradycyjne metody likwidowania konfliktów……….. 19 2.1.1. Ignorowanie ………..19 2.1.2. Mediacje ………..20 2.1.3. Kompromis ………..21 2.2. Nowoczesne metody likwidowania konfliktów…

Negocjacje jako metoda rozwiazywania konfliktów w organizacji

Przez administrator

Wstęp……. 5 Rozdział 1. Konflikt jako element relacji miedzyludzkich. 1.1. Konflikt w świetle literatury przedmiotu……… 7 1.2. Etapy powstawania i rozwoju konfliktu……….. 12 1.3. Zarządzanie przez konflikt i sposoby ich rozwiazywania……… 14 Rozdział 2. Charakterystyka procesu negocjacji. 2.1. Definicja negocjacji………… 19 2.2. Etapy procesu negocjacji……….. 23 2.3. Style i techniki…

Konflikty w organizacji na przykładzie firmy XYZ

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Organizacja jako system działania 1.1 Istota organizacji i jej cele 1.2 Istota procesu zarządzania 1.3 Struktura organizacyjna jako narzedzie zarządzania 1.4 Zasoby ludzkie jako spoleczny podsystem organizacji Rozdział 2 Konflikt i jego rola w organizacji 2.1 Pojęcie i istota konfliktu 2.2 Rodzaje konfliktów w organizacji 2.3 Źródła…

Komunikacja w organizacji na przykładzie firmy XYZ

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Komunikacja i jej rola w organizacji 1.1. Pojęcie i istota komunikacji 1.2. Komunikacja jako proces 1.3. Modele komunikowania 1.4. Bariery utrudniajace skuteczne komunikowanie oraz ich przezwyciezenie Rozdział II. Charakterystyka firmy XYZ 2.1. Historia 2.2. Działalność 2.3. Struktura organizacyjna 2.4. Zatrudnienie i jego struktura 2.5. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa…

Ekonomiczne podstawy negocjacji na podstawie ksiazki pod redakcja Haliny Jastrzebskiej – Smolagi pt. 'Ekonomiczne podstawy negocjacji. Pomiedzy prawem, a moralnoscia.’

Przez administrator

Wprowadzenie………..3 Rozdział I Przyczyny negocjacji 1.1 Ekonomiczne przyczyny negocjacji wewnatrz podmiotów gospodarczych……….. 5 1.2 Negocjacje pomiedzy podmiotami gospodarczymi……….. 7 1.3 Negocjacje branzowe – przyczyny ekonomiczne ………..11 1.4. Elektroniczne formy negocjacji gospodarczych………… 13 Rozdział II Przebieg negocjacji 2.1 Przygotowanie do negocjacji……….. 15 2.2 Realizacja negocjacji ………..21 Rozdział III Rezultaty wynikajace z…

Strategie zarządzania konfliktami organizacyjnymi. Studium przypadku – analiza procesu zarządzania konfliktami w firmie XYZ

Przez administrator

Wstęp…………3 Rozdział I Problematyka konfliktu w literaturze przedmiotu 1.1. Definicja konfliktu…………5 1.2. Konflikt jako zjawisko społeczne…………16 1.3. Typologia konfliktów…………25 1.4. Społeczne i ekonomiczne przyczyny konfliktów…………41 Rozdział II Zarządzanie konfliktem w organizacji 2.1. Pojęcie konfliktu w organizacji…………50 2.2. Sytuacja konfliktu w organizacji…………54 2.3. Kierowanie konfliktem w organizacji…………59 Rozdział III Charakterystyka towarzystwa…

Negocjacje w rozwiazywaniu konfliktów

Przez administrator

Wprowadzenie Rozdział 1. Proces negocjacji 1.1 Definicja negocjacji 1.2 Elementy negocjacji i struktura procesu negocjacyjna 1.3 Strategie negocjacyjne Rozdział 2. Konflikt 2.1 Pojęcie konfliktu 2.2 Typy i etapy konfliktu Rozdział 3. Problem (praktyczny) – negocjowanie zmiany warunków splaty kredytu 3.1 Diagnozowanie sytuacji konfliktowej 3.2 Zdefiniowanie kwestii negocjacyjnych 3.3 Przygotowanie argumentów…

Osobowosc jako determinanta stylu rozwiazywania konfliktów w organizacji.

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział 1. Konflikty w organizacji. 1.1. Definicje konfliktów………7 1.2. Rodzaje konfliktów………10 1.3. Źródła konfliktów w organizacji………14 1.4. Konsekwencje konfliktów………19 1.4.1. Efekty negatywne………20 1.4.2. Efekty pozytywne………21 1.5. Style rozwiazywania konfliktów………23 Rozdział 2. Osobowosc i czynnikowe ujecie osobowosci. 2.1. Osobowosc w ujęciu podstawowych paradygmatów psychologicznych………28 2.1.1. Paradygmat psychodynamiczny………29 2.1.2. Paradygmat humanistyczny………32…

Konflikt organizacyjny na tle zmian restrukturyzacyjnych na przykładzie filii New Yorker w Krakowie

Przez administrator

Wstęp……..4 Rozdział 1. Konflikt organizacyjny 1.1. Konflikt w świetle zródel literatury…….. 6 1.2. Istota konfliktu organizacyjnego…….. 9 1.3. Źródła konfliktów organizacyjnych 14 1.4. Fazy konfliktu organizacyjnego ……..15…….. 1.5. Rodzaje konfliktów organizacyjnych ……..18 1.6. Metody kierowania konfliktem organizacyjnym…….. 24 Rozdział 2. Funkcjonowanie czlonków organizacji w warunkach zmian i konfliktów 2.1. Procesy…

Konflikt organizacyjny na tle zmian resterukturyzacyjnych z firmie Tesco Polska Sp. z o.o.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział 1. Zarządzanie zasobami ludzkimi 1.1. Istota i tresc zarządzania zasobami ludzkimi………. 5 1.2. Uwarunkowania planowania zatrudnienia ……….10 1.3. Przyciaganie zasobów ludzkich (planowanie)………. 14 1.4. Rekrutacja i selekcja kadr ……….18 1.5. Utrzymanie zasobów ludzkich ……….22 1.6. Gospodarowanie zasobami ludzkimi a strategia………. 27 Rozdział 2. Konflikt organizacyjny 2.1 Konflikt w…

Negocjacje w polityce na przykładzie procesu akcesyjnego Polska – Unia Europejska

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Rola negocjacji w stosunkach miedzynarodowych 1.1 Pojęcie negocjacji 1.2 Etapy procesu negocjacyjnego 1.3 Negocjacje jako dyplomatyczny srodek rozwiazywania sporów w polityce 1.4 Specyfika negocjacji akcesyjnych Rozdział II Negocjacje Polski z Unia Europejska 2.1 Przygotowania do procesu przedakcesyjnego 2.2 Przebieg negocjacji czlonkowskich w Polsce 2.3 Traktat atenski jako…

Rola negocjacji i rozwiazywanie konfliktów w procesię mediacji

Przez administrator

Wstęp……….5 Rozdział I Komunikacja i konflikty interpersonalne 1. Zasady komunikacji interpersonalnej……….8 1.1 Cechy i elementy komunikowania……….9 1.2 Komunikacja werbalna……….11 1.3 Komunikacja niewerbalna……….12 2. Konflikty interpersonalne……….15 2.1 Rodzaje konfliktów……….16 2.2 Działania w sytuacji konfliktu……….20 2.3 Procedury rozwiazywania konfliktów……….21 Rozdział II Negocjacja w procesię mediacji 1. Pojęcie negocjacji……….24 2. Istota negocjacji……….25 3.…

Analiza (elementów) procesu negocjacji na przykładzie wybranych filmów

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I Istota negocjacji 1.1 Pojęcie negocjacji ……….5 1.2 Charakterystyczne cechy negocjacji………. 9 1.3 Fazy procesu negocjacji………. 11 1.4 Sposoby prowadzenia negocjacji – style negocjowania………. 16 1.5 Sylwetka dobrego negocjatora ……….20 Rozdział II Komunikacja podstawa udanych negocjacji 2.1 Znaczenie komunikacji w negocjacjach………. 23 2.2 Istota oraz elementy dobrej komunikacji……….…

Konflikty wewnatrzorganizacyjne a typ kultury organizacyjnej na przykładzie firmy Amica Wronki.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Kultura organizacyjna – pojecie, funkcja, typologia 1.1. Przeglad definicji w świetle literatury przedmiotu 1.2. Elementy kultury organizacyjnej 1.3. Wybrane modele kultury organizacyjnej Rozdział 2. Konflikty wewnatrzorganizacyjne – pojecie, funkcje, przyczyny 2.1. Pojęcie konfliktu w świetle literatury przedmiotu 2.2. Funkcje i znaczenie konfliktu wewnatrzorganizacyjnego 2.3. Wewnetrzne źródła konfliktów…

Kompetencje funkcjonariuszy Policji w zakresię negocjacji

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Rola Policji w panstwie w zakresię negocjacji 1.1. Pojęcie kompetencji oraz kompetencje funkcjonariuszy Policji 1.2. Negocjacje w Policji 1.2.1. Definicja negocjacji 1.2.2. Fazy negocjacji 1.2.3. Style i rodzaje negocjacji 1.2.4. Rola negocjacji u funkcjonariuszy Policji 1.2.5. Praktyczne umiejetnosci negocjacji u funkcjonariuszy Policji Rozdział 2. Kompetencje funkcjonariuszy Policji…

Negocjacje jako rola menadzera w przedsiębiorstwie

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział 1. Istota negocjacji w biznesie…….. 6 Rozdział 2. Rola menadzera w przedsiębiorstwie 2.1. Menedzer i jego rola w przedsiębiorstwie…….. 14 2.2. Rola menedzera w Zarzadzaniu Zasobami Ludzkimi ……..20 2.3. Funkcje realizowanie przez menedzera w przedsiębiorstwie……..24 Rozdział 3. Manipulowanie emocjami podczas negocjacji…….. 32 Rozdział 4. Analiza i wnioski z…