Kategoria: Logistyka

Prace z dziedziny Logistyka . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Efekty zastosowania koncepcji Just In Time w procesię wytwarzania zespolów samochodowych na przykładzie firmy XYZ

Przez administrator

1. Wprowadzenie………3 1.1. Geneza tematu pracy………3 1.2. Przeglad literatury………6 1.3. Cel i zakres pracy………7 2. Prezentacja przedsiębiorstwa………8 2.1. Rys historyczny………8 2.2. Asortyment wyrobów………13 2.3. Ogólna charakterystyka rynku zbytu………13 3. Dekompozycja pojazdu samochodowego………15 3.1. Ogólna charakterystyka modelu………15 3.2. Uklady funkcjonalne………20 3.3. Zespoly ukladu klimatyzacji………24 3.4. Budowa ukladu funkcjonalnego………25 3.5. Proces montazu…

Usprawnienie komunikacji miejskiej dla miasta XYZ

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział 1. Wpływ motoryzacji na srodowisko……… 5 Rozdział 2. Sytuacja w XYZ, czyli auta utrudniaja przejazd……..9 Rozdział 3. Zalety, wady pojazdów osobowych i masowych……..12 Rozdział 4.Metody zwiekszania atrakcyjnosci komunikacji miejskiej……..15 Rozdział 5. Przeciwdzialanie wzrostów ruchu samochodowego w miescie……..21 Rozdział 6. Finansowanie komunikacji miejskiej……..26 Rozdział 7. Marketing w komunikacji miejskiej……..28…

Ocena i kwalifikacje dostawców na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ

Przez administrator

Cel i zakres pracy………3 Rozdział 1. Wykaz zagadnien oceny i kwalifikacji dostawców 1.1. Wiadomosci podstawowe………4 1.2. Profil dobrego dostawcy………6 1.2.1. Warunki realizacji dostaw……… 7 1.2.2. Jakość dostaw………10 1.2.3. Oferta cenowa dostawcy………11 1.2.4. Rzetelnosc i wiarygodnosc informacji………12 1.2.5. Gotowość dostaw……….13 1.2.6. Lokalizacja dostawcy………13 1.2.7. Poziom techniczny i technologiczny dostawcy………14 1.2.8. Badania…

Działania posredników na rynku instytucjonalnym

Przez administrator

Wstęp……… 4 Rozdział 1. Srodowisko rynku instytucjonalnego ……… 6 1.1. Klasyfikacja produktów dla celów rynków instytucjonalnych ………6 1.1.1. Dobra wchodzace ………6 1.1.2. Dobra podstawowe ……… 7 1.1.3. Dobra ulatwiajace ………7 1.2. Podstawowe róznice miedzy rynkiem instytucjonalnym a rynkiem konsumentów………8 1.3. Organizacja rynków instytucjonalnych ………13 1.3.1. Giełda towarowa ………14 1.3.2. Przetarg…

Modernizacja polskiego transportu w zwiazku z wejsciem Polski do Unii Europejskiej

Przez administrator

Wstęp………1 Rozdział I. Przedsiebiorstwo transportowe i rodzaje jego działalnosci………3 1. Charakterystyka przedsiębiorstwa transportowego………3 1.1. Organizacja i zarządzanie w przedsiębiorstwie transportowym………6 2. Popyt na usługi transportowe………9 2. 1. Istota potrzeb transportowych i usługi transportowej………9 2.2. Źródła potrzeb transportowych………11 2.3 Systematyzacja i cechy potrzeb transportowych………11 3. Formy prawno – organizacyjne przedsiebiorstw i…

Wdrożenie zarządzania logistycznego w małych i średnich przedsiębiorstwach

Przez administrator

Wstęp………5 Rozdział I. Ewolucja systemów informatycznych wspomagajacych zarządzanie. Systemy klasy MRP 1.1. Istota Zintegrowanych Systemów Informatycznych………7 1.2. Ewolucja systemów do wspomagania zarządzania………8 1.3. Powstanie systemów klasy MRP………8 1.4. Cele MRP………9 1.5. Dane wejsciowe i wyjsciowe MRP……… 9 1.6. Economic Order Quantity (EOQ – Ilosc Porzadku Ekonomicznego)………9 1.7. MRP dla małych…

Polski rynek usług pocztowych w aspekcie czlonkostwa Polski w Unii Europejskiej

Przez administrator

Rozdział I. Rozwój usług pocztowych w ujęciu historycznym………….3 1. Geneza powstania poczty 2. Charakterystyka zmian po roku 1990 Rozdział II. Charakterystyka usług oferowanych nabywcom………….10 1. Uslugi o charakterze powszechnym 2. Uslugi o charakterze umownym Rozdział III. Konkurencyjnosc Poczty Polskiej w stosunku do innych podmiotów gospodarczych dzialajacych w sektorze usług pocztowych………….19…

Organizacja systemu sprzedaży na przykładzie firmy handlowej XYZ

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I. Teoria organizacji sprzedazy 1.1 Marketing mix ………5 1.2 Pojęcie systemu sprzedaży ……… 7 1.3 Organizacja sprzedaży w przedsiębiorstwie handlowym……… 12 1.4 Efektywne szkolenia handlowców ………15 1.5 Ustalanie terytoriów sprzedaży ………16 1.6 Proces uczenia i doskonalenia umiejetnosci handlowców poprzez doswiadczenie………17 1.7 Kontrola w dziale sprzedaży ………21 1.8 Analiza…

Zagadnienia logistyki odzysku na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ

Przez administrator

Wprowadzenie………1 Rozdział I. Logistyka w systemie nauk o zarzadzaniu………3 1.1. Geneza logistyki ………3 1.2. Pojęcie logistyki……… 6 1.3. Rys historyczny i kierunki rozwoju logistyki………11 1.4. Podstawowe wlasciwosci i zadania logistyki………18 1.5. Infrastruktura procesów logistycznych oraz opakowania jako skladnik procesów logistycznych ………21 Rozdział II. Wizerunek przedsiębiorstwa XYZ 2.1. Powstanie i historia…

Organizacja dystrybucji towarów na przykładzie XYZ

Przez administrator

Wstęp ………..4 Rozdział I. Dystrybucja jako czynnik laczacy firme z rynkiem 1.1. Podstawowe pojęcia z zakresu marketingu ……….. 5 1.2. Definicja i zadania dystrybucji ………..8 1.2.1. Pojęcie i typy kanalów marketingowych ……….. 12 1.2.2. Wybór kanalu dystrybucji ………..15 1.2.3. Rodzaje dystrybucji towarów ………..19 1.2.4. Wspóldzialanie i konflikt w procesię kształtowania…

Znaczenie logistyki w procesach zaopatrzenia w przedsiębiorstwie

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa i jej uwarunkowania ………4 1.1. Pojęcie i istota logistyki ………10 1.2. Powstanie i rozwój logistyki ………17 1.3. Logistyka a rynkowa orientacja przedsiebiorstw 'na odbiorce’ ………22 Rozdział II. Logistyka jako instrument racjonalizacji i obnizenia kosztów przedsiębiorstwa……… 25 2.1. Zarządzanie logistyczno – marketingowe ………33…

Metody segregacji ładunków w portach.

Przez administrator

Wstęp………5 Rozdział 1. Podstawowe terminy i definicje 1.1. Pojęcie segregacji……… 7 1.2. Ladunki niekompatybilne ………9 1.3. Sklady portowe ładunków niekompatybilnych……… 11 1.4. Proces skladowania ………16 Rozdział 2. Metody segregacji wedlug miedzynarodowych przepisów i aktów prawnych 2.1. Segregacja wedlug Kodeksu IMDG………25 2.2. Segregacja wedlug Kodeksu BC………42 2.3. Segregacja wedlug ADR ………52…

Analiza dystrybucji i jej kanalów na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Dystrybucja i kanaly dystrybucji w ujęciu teoretycznym. 1.1. Pojęcie i rodzaje dystrybucji………8 1.2. Funkcje dystrybucji………12 1.3. Pojęcie i rodzaje kanalów dystrybucji………14 1.3.1. Rodzaje kanalów dystrybucji ze wzgledu na liczbe posredników………17 1.3.2. Rodzaje kanalów dystrybucji ze wzgledu na stopien integracji uczestników kanalu………19 1.4. Innowacyjne kanaly dystrybucji………22 1.5. Podsumowanie………25…

Planowanie zaopatrzenia i dystrybucji w przedsiębiorstwie produkcyjnym.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I. Teoretyczne wprowadzenie do tematu……….5 1.1. Pojęcie planowania 1.2. Etapy zaopatrzenia 1.3. Istota i kanaly dystrybucji Rozdział II. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa produkcyjnego……….40 2.1. Przedmiot dzialalnosci 2.2. Historia firmy 2.3. Organy spólki 2.4. Wyróznienia i nagrody Rozdział III. Zaopatrzenie i dystrybucja srub w przedsiębiorstwie produkcyjnym……….52 3.1. Wybrane rodzaje produkowanych…

Doskonalenie podstawowego procesu logistycznego w przedsiębiorstwie XYZ.

Przez administrator

Wstęp 3 Rozdział I. Procesy w organizacji 1.1. Procesy, podejscie procesowe w zarządzaniu wspólczesna organizacja ……… 5 1.2. Definicja podejscia procesowego i procesu ……… 10 1.3. Udział procesów w podnoszeniu efektywnosci przedsiębiorstwa……… 15 Rozdział II. Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ i jego otoczenia logistycznego 2.1. Ogólna prezentacja przedsiębiorstwa ……… 21 2.2. Charakterystyka…

Transport jako sfera dzialan logistycznych.

Przez administrator

Wstęp 3 Rozdział I. Podstawowe zalozenia logistyki 1.1 Geneza i definicje logistyki ……… 4 1.2 Sfery dzialan logistycznych ……… 9 1.3 Zarządzanie lancuchem dostaw ……… 22 Rozdział II. Miejsce i rola transportu w działalności logistycznej 2.1 Charakterystyka transportu ……… 29 2.2 Analiza środków transportu ……… 35 2.3 Koszty i ceny…

Analiza i ocena dostepnosci transportowej miasta XYZ.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Walory turystyczne 1.1. Ogólna charakterystyka regionu……… 5 1.2. Walory krajoznawcze……… 8 1.3. Walory wypoczynkowe ………21 1.4. Walory antropogeniczne ………23 Rozdział II. Zagospodarowanie turystyczne regionu 2.1. Baza noclegowa ………26 2.2. Baza gastronomiczna ………30 Rozdział III. Dostepnosc transportowa regionu 3.1. Infrastruktura kolejowa ………36 3.2. Infrastruktura drogowa ………40 3.3. Infrastruktura…

Dystrybucja produktów jako jedno z glównych narzedzi marketingowej działalności przedsiębiorstwa na przykładzie cukrowni XYZ

Przez administrator

Wstęp……..3 Rozdział I. Dystrybucja produktów jako element marketingu przedsiębiorstwa……..4 1.1. Istota i rola dystrybucji produktów 1.2. Funkcje dystrybucji produktów 1.3. Rodzaje dystrybucji produktów 1.4. Dystrybucja produktów a inne instrumenty marketingu Rozdział II. Kanały dystrybucji i kryteria ich wyboru……..19 2.1. Pojęcie i istota kanalów dystrybucji 2.2. Typologia i charakterystyka podstawowych kanalów…

Polityka transportowa miasta XYZ.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Charakterystyka transportu 1.1. Pojęcie i klasyfikacja transportu…….. 3 1.2. Istota i źródła potrzeb transportowych…….. 5 1.3. Transport miejski ……..8 Rozdział II. Polityka transportowa 2.1. Pojęcie polityki transportowej ……..10 2.2. Cele polityki transportowej……..18 2.3. Narzedzia polityki transportowej ……..19 Rozdział III Polityka transportowa miasta XYZ 3.1. Sterownie transportem publicznym…

Komunikacja tramwajowa w Warszawie.

Przez administrator

Rozdział I. Wstęp Rozdział II. Transport zbiorowy w miescie 2.1 Rola komunikacji miejskiej 2.2 Charakterystyka miejskiego transportu szynowego Rozdział III. Historia Tramwajów Warszawskich 3.1 Poczatki miejskiej komunikacji szynowej 3.2 Tramwaje elektryczne 1908-1918 3.3 Okres miedzywojenny 3.4 Wybuch wojny i okupacja 3.5 Odbudowa systemu komunikacji tramwajowej 1950-1960 Rozdział IV. Infrastruktura 4.1…

Transport Unii Europejskiej i Polski.

Przez administrator

Rozdział I Zagadnienia wprowadzajace. 1.1. Przedmiot i zakres opracowania……..3 1.2. Uzasadnienie wyboru tematu…….4 Rozdział II Transport Unii Europejskiej. 2.1. Transport – uwagi ogólne – podstawy prawne……..5 2.2. Rynek usług transportowych……..7 2.3. Europejska infrastruktura transportu……..11 Rozdział III Przyporzadkowanie polskiego transportu do wymogów stawianych przez Unie Europejska. 3.1. Dostosowanie prawa i standardów…

Pojęcie transportu i jego funkcje

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Podstawowe zagadnienia dotyczace transportu 1.1 Pojęcie transportu 1.2 Podstawowe cechy produkcji transportowej 1.3 Przedmiot transportu 1.4 Funkcje transportu 1.5 Rynek usług transportowych Rozdział II. Strategia firm transportowych 2.1 Strategia wykorzystywane przez firmy transportowe 2.2 Marketing w transporcie 2.3 Zastosowanie Internetu w zarządzaniu firma transportowa Podsumowanie i wnioski…

Polityka transportowa po wstapieniu do Unii Europejskiej.

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I. Pojęcie i zasady polityki transportowej………..5 1.1. Pojęcie wspólnej polityki 1.2. Cele i priorytety polityki transportowej 1.3. Zasady polityki transportowej 1.4. Obszary polityki transportowej 1.4.1. Transport kolejowy 1.4.2. Transport drogowy 1.4.3. Transport lotniczy 1.4.4. Transport morski 1.4.5. Transport wodny sródladowy Rozdział II. Polityka transportowa a UE………..17 2.1. Wspólny…

Logistyka dystrybucji a obsługa klienta w tworzeniu przewagi konkurencyjnej.

Przez administrator

Wstęp………1 Rozdział I. Logistyka dystrybucji w działalności przedsiębiorstwa………3 1.1. Powstanie i ewolucja logistyk………3 1.2. Pojęcie, istota i reguly logistyki………8 1.3. Podstawowe cechy logistyki dystrybucji………14 1.4. Nowoczesna koncepcja logistyki………28 1.5. Trendy w logistyce dystrybucji a zintegrowany system zarządzania………30 Rozdział II. Obsługa klienta i jej elementy………39 2.1. Pojęcie obslugi klienta………39 2.2. Elementy…