Kategoria: Jakość

Prace z dziedziny Jakosc. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Jakość w zaopatrzeniu na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

1. Wstęp……… 3. 2. Cel i zakres pracy………5. 3. Firma XYZ………6. 3.1.Historia firmy………6. 3.2.Stan obecny firmy………7. 4. Cele w zaopatrzeniu………10. 4.1.Koszty ogólne………14. 4.2.Współpraca z dostawcami………15. 4.3.Klient jest królem (Nasz klient nasz Pan)………19. 4.4.QFD:Quality Funkction Deploytment (Rozwinięcie Funkcji Jakości) 21. 5. Wybór i ocena poddostawców………26. 5.1.Sporządzenie dokumentacji zaopatrzeniowej………28. 5.2.Wybór i ocena…

Kompleksowe zarządzanie jakością podczas wytwarzania mebli.

Przez administrator

Wstęp……….5 Rozdział 1. Charakterystyka TQM definicje podstawowych pojęć jakości………9 1.1. TQM – definicje i zakres………9 1.2. Prekursorzy TQM………13 1.2.1.W. Edwards Deming……….14 1.2.2.Philip B. Crosby……….19 1.2.3.Joseph M. Juran………23 1.2.4.Japońskie podejście do jakości……….28 1.3. Podstawowe Definicje Pojęć Jakości……….33 1.4. Metody zarządzania jakością………49 1.5. Analiza metody QFD………51 1.6. Koszty jakości……….53 Rozdział 2. Charakterystyka…

Wdrażanie koncepcji TQM do polskich przedsiębiorstw

Przez administrator

Rozdział 1. Systemy zapewnienia jakości w gospodarce rynkowej………6 1.1. Pojęcia definicji jakości………6 1.2. Podstawowe pojęcia związane z jakością………8 1.2.1. Pętla jakości………8 1.2.2. Audit jakości………8 1.3. Charakterystyka narzędzi jakości………10 1.4. Analiza jakości 12 1.4.1. Kaizen – filozofia pracy………12 1.4.2. Just in time (JIT)………18 1.4.3. Analiza rodzajów i skutków możliwych błędów (FMEA)………23…

System HACCP w przemyśle spożywczym

Przez administrator

I. Wstęp………5 Rozdział 1. System HACCP………7 Rozdział 2. Uwarunkowania prawne………9 2.1. Prawo żywnościowe w Wspólnocie Europejskiej………9 2.1.1. System HACCP w prawodawstwie wspólnoty Europejskiej………11 2.2. Polskie przepisy prawne………14 2.2.1. Przepisy jakościowe………14 2.2.2. Polskie prawo żywnościowe………15 Rozdział 3. System HACCP………19 3.1 Terminologia systemu HACCP………19 Rozdział 4. Zasady systemu HACCP………21 4.1 Analiza zagrożenia………21…

Jakość i wdrażanie norm ISO 9000 w hurtowniach części motoryzacyjnych

Przez administrator

1. Wstęp. 2. Cele i zakres pracy. 3. Rozdział I. Problem jakości. Część 1. Teoretyczne podstawy zarządzania jakością. 3.1. Pojęcia z jakości i ich charakterystyka. 3.1.1. Autorytety w dziedzinie zarządzania. 3.2. Wybrane elementy kwalitologii. 3.2.1. Przedmiot nauki o jakości. 3.2.2. Podstawowe operacje jakościowe. 3.2.3. Podejście jakościowe w badaniu i kształtowaniu…

Jakość obsługi klienta w banku

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Geneza i ewolucja bankowości………5 1.1. Powstanie banków. Rys historyczny. 1.2. Rozwój bankowości w Polsce. Rozdział II Polskie banki w drodze do Unii Europejskiej………15 Rozdział III Znaczenie klienta dla banku………21 3.1. Rola kontaktów z klientem. 3.2. Procedury identyfikacji klientów. 3.3. Orientacja na klienta i bank. Rozdział IV Klienci…

System zarządzania jakością w produkcji XYZ

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Charakterystyka firmy i otoczenia 1.1. Profil i zakres działania Spółdzielni X 1.2. Struktura organizacyjna zakładu 1.3. Asortyment i sprzedaż wyrobów 1.4. Rynek zbytu, dystrybucja, konkurencja 1.5. Rynek surowca Rozdział 2. Wymagania i normy w procesię produkcyjnym zapewniające wysoką jakość 2.1. Istota systemu HACCP 2.2. Pozyskiwanie mleka 2.3.…

Wpływ konsumenta na jakość wytwarzanych wyrobów.

Przez administrator

Wstęp………4 Cel………6 Rozdział 1. Co to jest jakość? 3.1. Pojęcie jakości………7 3.2. Jakość z punktu widzenia konsumenta i producenta……… 9 3.3. Parametry jakości………12 3.4. Specyfikacje jakościowe………12 3.5. Produkty niematerialne i niepowtarzalne a jakość………14 3.6. Implikacja pojęcia jakości………14 3.7. Jakość w XXI wieku………16 Rozdział 2.Elementy TQM 4.1. Wprowadzenie………18 4.2. Kluczowe pojęcia…

Kształtowanie jakości usługi i zadowolenia klienta na przykładzie kancelarii doradztwa podatkowego.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Rola jakości w marketingowym procesię świadczenia usługi………5 1.1. Wartość a zadowolenie klienta………6 1.2. Kształtowanie usługi jako elementu marketingu………8 1.3. Przedmiotowy charakter usługi………18 1.3.1. Pracownicy jako podmiot usługi………26 1.3.2. Obsługa klienta………28 Rozdział II. Zarządzanie jakości w procesię świadczenia usług………30 2.1. Kompleksowe zarządzanie jakością………32 2.2. Planowanie strategiczne w procesię…

Zarządzanie przez jakość na przykładzie XYZ

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Pojęcie oraz treść ZPJ 1. Pojęcie jakości……… 5 2. Wstępne warunki wprowadzania powszechnej jakości ………14 3. Korzyści wynikające z powszechnej jakości ………15 4. ZPJ a normy ISO 9000 ………16 5. Polska Nagroda Jakości ………18 Rozdział II. Charakterystyka firmy XYZ 1. Historia rozwoju firmy i stan obecny …………

Wdrożenie systemu jakości szansą na sukces firmy

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I. Wprowadzenie do problematyki jakości ……….7 1.1 Ewolucja pojęcia jakości ……….7 1.2 System jakości w ujęciu normatywnym ……….25 1.3 Wymagania systemu jakości- norma ISO 9001:2000 ……….31 1.4. Dokumentacja systemu jakości………. 43 Rozdział II. Wdrożenie systemu jakości w przedsiębiorstwie ……….52 2.1 Kryteria wyboru i specyfikacja wdrażania systemu jakości ……….…

System zarządzania jakością.

Przez administrator

Wstęp…………. 4 Rozdział I. Prezentacja zakładu mechanicznego 1. Charakterystyka zakładu…………. 5 Rozdział II. Prezentacja procesu technologicznego. 1. Operacje procesu produkcyjnego:…………. 9 1.1 Zakup materiału…………. 9 1.2 Kontrola dostawcy ………….9 1.3 Magazynowanie…………. 9 1.4 Transport ………….10 1.5 Cięcie materiału…………. 10 1.6 Kontrola cięcia…………. 10 1.7 Hartowanie ………….10 1.8 Odpuszczanie…………. 11 1.9…

Zarządzanie jakością i poziomem produktywności na przykładzie przedsiębiorstwa produkcji spożywczej.

Przez administrator

Wstęp………. 4 Rozdział I. Jakość jako czynnik skutecznego konkurowania 1.1. Geneza systemów jakości………. 8 1.2. Zarządzanie jakością a kultura organizacji………. 10 1.3. Determinanty skutecznego działania ………. 13 1.4. Istota zarządzania jakością ………. 18 1.5. Systemy zarządzania jakością ………. 21 1.5.1. Wewnętrzne systemy zarządzania jakością………. 22 1.5.2. Zewnętrzne systemy zarządzania jakością…

Projekt zmian w procesię obsługi klienta na przykładzie XYZ.

Przez administrator

Wstęp………. 4 Rozdział I. Rola i znaczenie klienta w procesię obsługi 1.1. Marketing usług ……….6 1.2. Charakterystyka obsługi rynku ……….10 1.3. Przegląd metod i narzędzi w obsłudze klienta………. 13 Rozdział II. Charakterystka działalności XYZ 2.1. Zarys historii firmy ……….25 2.2. Charakterystyka przedmiotu działalności ……….28 2.3. Ocena podejścia procesowego ……….33 Rozdział…

Wdrożenie normy ISO 9001-2000 w instytucji publicznej na przykładzie Urzędu Miejskiego w XYZ

Przez administrator

Wprowadzenie………5 Rozdział I. Ogólna charakterystyka procedury wdrożenia i otrzymania certyfikatu jakości (normy ISO). 1. Definicja i cel normy ISO………7 2. Przebieg procesu otrzymania certyfikatu ISO 9000………14 3. Elementy systemu zarządzania jakością według norm ISO 9000………16 4. Rola dokumentacji w zarządzaniu jakością 19 5. Księgi jakości – poziom strategiczny………20 6. Procedury…

Zarządzanie jakością

Przez administrator

Wprowadzenie……… 4 Rozdział I. Problem zarządzania i zarządzania jakością w świetle literatury przedmiotu 1. Podstawowe wiadomości związane z zarządzaniem ………….6 2. Przegląd literatury dotyczący problemów jakości…………. 12 2.1. Pojęcie jakości ………….12 2.2. Pojęcie 'zarządzanie jakością’ ………….18 2.3. Podejście do kwestii jakościowych na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci ………….20 2.4. Filozofia Deminga –…

Metody zarządzania jakością i ich wpływ na zewnętrzne i wewnętrzne otoczenie przedsiębiorstwa

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział I. Podstawy teoretyczne zarządzania 1.1. Pojęcie zarządzania ………4 1.2. Definicja i rodzaje otoczenia organizacji……… 8 1.3. Otoczenie zewnętrzne przedsiębiorstwa……… 12 1.4. Otoczenie wewnętrzne przedsiębiorstwa ………18 1.5. Znaczenie analizy otoczenia w przedsiębiorstwie……… 20 Rozdział II. Systemy zarządzania jakością- zakres pojęciowy 2.1. Podstawowe pojęcia i definicje……… 23 2.2. Rys historyczny…

Wdrażanie systemu HACCP.

Przez administrator

Wstęp ………..4 Cel i zakres pracy……….. 5 Rozdział 1. System HACCP jako element zapewnienia bezpieczeństwa żywności 1.1 Historia systemu HACCP ………..6 1.2 Definicje i pojęcia związane z HACCP ………..7 1.3 Istota systemu……….. 8 1.4 Polityka jakości i bezpieczeństwa żywieniowego ………..9 Rozdział 2. Opis systemu HACCP według 12-stopniowej sekwencji działań na…

Zarządzanie jakością wg normy ISO 9001:2000 w małych przedsiębiorstwach.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział 1 Zarządzanie jakością według norm ISO 9000………..6 1.1. Jakość i jej szerokie pojmowanie. 1.2. Małe przedsiębiorstwa a zintegrowane systemy zarządzania. 1.3. Charakterystyka norm ISO 9000 . Rozdział 2 Charakterystyka środowiska badań – ORSO Sp. z o.o……….34 2.1. Historia powstania i rozwoju przedsiębiorstwa, profil działalności. 2.2 Polityka i strategia…

Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk w Spółce XYZ.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Benchmarking 1.1. Pojęcie benchmarkingu 1.2. Bariery benchmarkingu 1.2.1. Kodeksy postępowania w benchmarkingu 1.2.2. Europejski kodeks postępowania w 'benchmarkingu’ 1.3. Poziomy benchmarkingu Rozdział II. Rodzaje i etapy benchmarkingu Rozdział III. Benchmarking a organizacja 3.1. Budowanie kultury ukierunkowanej na wspieranie efektywności 3.2. Benchmarking jako jedna z najważniejszych koncepcji biznesowych…

Analiza i kierunki doskonalenia systemu zarządzania jakością produkcji w XYZ S.A.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Istota, znaczenie jakości i zarządzania jakością produkcji 1.1. Pojęcie jakości i zarządzania jakością 1.2. Istota i znaczenie zarządzania jakością produkcji 1.3. Metody zarządzania jakością produkcji 1.4. Nowe narzędzia wspomagające zarządzanie jakością produkcji Rozdział 2. Zintegrowany system zarządzania jakością produkcji w XYZ S.A. 2.1. Profil działalności w XYZ…

Wdrożenie systemu HACCP na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

Wstęp……..4 Rozdział 1. Co to jest system HACCP……..7 1.1. Historia systemu HACCP 1.2. Definicje stosowane w HACCP 1.3. Zasady systemu HACCP Rozdział 2. Wdrażanie systemu HACCP……..21 2.1. Cel wdrażania systemu HACCP 2.2. Wprowadzenie sytemu HACCP 2.3. Korzyści i koszty wdrażania systemu HACCP Rozdział 3. Analiza zagrożeń……..33 3.1. Identyfikacja i weryfikacja…

System zarządzania jakością na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział 1. Wybrane zagadnienia zarządzania jakością……….5 1.1. Pojęcie i historia jakości 1.2. Istota zarządzania jakością 1.3. Systemy zarządzania jakością 1.3.1. Wewnętrzne systemy zarządzania jakością 1.3.2. Zewnętrzne systemy zarządzania jakością 1.4. System zarządzania jakością ISO 1.4.1. Seria ISO 9000 – geneza i charakterystyka 1.4.2. Interpretacja normy ISO 9001:1994 1.4.3. Interpretacja…

Ocena możliwości wdrożenia koncepcji TQM w Starostwie Powiatowym w XYZ

Przez administrator

Wstęp ………3 Rozdział 1. Koncepcja total quality management i jej zastosowanie w administracji publicznej 1.1 Pojęcie TQM……… 6 1.2 Zasady i modele TQM……… 14 1.3 Zastosowanie koncepcji tqm i jej proces wdrażania w administracji publicznej………. 18 1.4 korzyści płynące z wykorzystania TQM w administracji publicznej ………24 Rozdział 2. Charakterystyka starostwa…

Jakość usług w spółdzielni mieszkaniowej.

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział 1 Istota jakości i zarządzania jakości. 1.1. Definicja jakości i jakości usług………..7 1.2. Istota zarządzania jakością………..8 1.3. Idea i korzyści wynikające z zarządzania przez jakość ………..11 1.4. Uwarunkowania kompleksowego zarządzania jakością ………..13 Rozdział 2 Zarządzanie nieruchomością i jej cele. 2.1. Cele zarządzania nieruchomością ………..16 2.2. Definicja oraz cel…