Kategoria: Marketing, Promocja, Reklama, Produkt

Prace z dziedziny Marketing Promocja Reklama Produkt . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Pozytywne i negatywne aspekty zakupów internetowych.

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział 1 Zakupy przez internet 1.1. Pojecia: zakupy tradycyjne, zakupy przez internet……… 7 1.2. Zasady kupowania przez internet ………12 1.3. Serwisy bezplatnych ogloszen internetowych na wybranych przykladach……… 20 1.4. Rodzaje i charakterystyka wybranych sklepów i aukcji internetowych ………26 Rozdział 2 Plusy i minusy dokonywania zakupów przez internet. 2.1. Pozytywne…

Znaczenie komunikacji marketingowej dla wzrostu konkurencyjnosci przedsiębiorstwa.

Przez administrator

Wprowadzenie…………3 Rozdział 1. Istota i znaczenie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem 1.1. Definicja komunikacji marketingowej………… 5 1.2. Komunikacja wewnetrzna i komunikacja zewnetrzna………… 9 1.3. System informacji marketingowej………… 14 Rozdział 2. Wymiana informacji jako sposób lacznosci przedsiębiorstwa z partnerami biznesowymi i klientami. 2.1. Sposób lacznosci z partnerami biznesowymi …………18 2.2. Sposób lacznosci…

Budowa marki na przykładzie branzy kosmetycznej w Polsce.

Przez administrator

Streszczenie……….. 3 Slowa kluczowe……….. 3 Wstęp……….. 4 Rozdział I Istota i rodzaje marek 1.1. Istota, funkcje i aspekty prawne funkcjonowania marki……….. 7 1.2. Rodzaje marek………..11 1.3. Tozsamosc a wizerunek marki ………..14 Rozdział II Budowa marki jako element strategii marki 2.1. Elementy budowy i zarządzania marka……….. 20 2.2. Pozycjonowanie marki ………..24…

Wpływ wizerunku marki na proces decyzyjny konsumentów.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział 1. Anatomia marki 1.1 Pojęcie i istota marki………. 5 1.2 Poziomy markowego produktu i róznicowanie marki………. 9 1.3 Cykl zycia marki ……….11 Rozdział 2. Instrumenty wprowadzenia marki na rynek 2.1 Tozsamosc a wizerunek marki ……….15 2.2 Wprowadzanie i oznaczanie nowej marki………. 20 2.3 Kapital marki budowany na konsumencie……….…

Zastosowanie techniki wywiadu indywidualnego w typologii klientów przedsiębiorstwa odziezowego (na przykładzie firmy XYZ)

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I Typologia klientów przedsiębiorstwa odziezowego jako przedmiot badan 1. Potrzeby klientów przedsiębiorstwa odziezowego 2. Istota i cel przeprowadzenia typologii 3. Proces przeprowadzenia typologii przedsiębiorstwa odziezowego Rozdział II Metody ilosciowe w dokonywaniu typologii klientów 1. Badania ilosciowe prowadzone na potrzeby przeprowadzania typologii 2. Wywiad bezposredni jako technika pozyskiwania danych…

Marketing bezposredni w firmie Avon.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I Marketing bezposredni nowa koncepcja marketingu 1.1. Marketing bezposredni – definicje, istota i znaczenie……….5 1.2. Elementy marketingu 4P……….8 1.2.1. Produkt……….8 1.2.2. Cena……….9 1.2.3. Dystrybucja……….11 1.2.4. Promocja……….15 1.3. Narzedzia marketing bezpośredniego……….15 1.3.1. Baza danych i źródła informacji o klientach- podstawowym instrumentem realizacji strategii marketingu bezpośredniego……….13 1.3.2. Klasyczne narzedzia marketingu…

Identyfikacja dzialan marketingowych realizowanych przez szkoly ponadgimnazjalne.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Działania marketingowe jako instrument promocji szkoly ponadgimnazjalnej 1.1.Definicja dzialan marketingowych 1.2.Charakterystyka marketingu jako instrumentu promocji 1.3.Rola i efektywnosc dzialan marketingowych 1.4. Koncepcje dzialan marketingowych realizowanych w placówkach oswiatowych Rozdział II Funkcjonowanie szkoly XYZ w zakresię dzialan realizowanych przez nia dzialan marketingowych 2.1. Opis działalności szkoly 2.2.Akty prawne…

Budowa relacji z klientami na przykładzie spółki produkcyjnej.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział 1. Marketing partnerski w działalności firmy 1.1. Definicje i istota marketingu partnerskiego ……….5 1.2. Uwarunkowania kreowania relacji z partnerami biznesowymi ……….12 1.3. Budowa relacji z partnerami biznesowymi a wzrost konkurencyjnosci firmy ……….20 Rozdział 2. Proces budowy relacji z klientami. 2.1. Etapy kształtowania relacji z klientami……….24 2.1.1. Budowa zaufania……….31…

Skutecznosc kanalów reklamowych na przykładzie marki IKEA

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Rola i znaczenie komunikacji marketingowej 1.1. Rola i znaczenie promocji osobistej 1.2. Rola i znaczenie public relations 1.3. Rola i znaczenie marketingu bezpośredniego 1.4. Rola i znaczenie promocji uzupelniajacej 1.5. Rola i znaczenie merchandisingu 1.6. Rola i znaczenie komunikacji nieformalnej Rozdział 2 Znaczenie reklamy 2.1 Definicja reklamy…

Wpływ reklam wykorzystujacych pozytywne emocje na decyzje zakupowe konsumentów.

Przez administrator

Wstęp……….5 Rozdział 1. Reklama jako czynnik ksztaltujacy zachowania konsumenta 1.1. Geneza reklamy ……….7 1.2. Pojęcie reklamy………. 9 1.4. Mechanizm działania reklamy………. 11 1.5. Rodzaje reklamy i srodki przekazu………. 14 Rozdział 2. Obraz a emocje 2.1. Emocje w reklamie ……….22 2.2. Oddzialywanie emocji na czlowieka………. 23 2.3. Proces percepcji………. 24 2.4.…