Metody i formy pracy wychowawczej ukierunkowanej na zapobieganie agresji wśród wychowanków domu dziecka w krasnym polu
10 listopada 2019
Wstęp
Rozdział I
Zjawisko agresji wśród młodzieży
1.1 Zdefiniowanie zjawiska agresji
1.2. Przyczyny agresji
1.3. Rodzaje agresji
1.4. Agresja u dzieci umieszczonych w placówkach opiekuńczo – wychowawczych
Rozdział II
Domy dziecka jako instytucje opiekuńczo – wychowawcze w świetle literatury
2.1. Prawne podstawy funkcjonowania domu dziecka
2.2. Zadania i funkcje domu dziecka
2.3. Struktura i funkcjonowanie domu dziecka
Rozdział III
Metodologiczne aspekty badań
3.1. Charakterystyka badanej grupy
3.2. Przedmiot i cel badań
3.3. Problemy i hipotezy badawcze
3.4. Metody i narzędzia badawcze
3.5. Organizacja badań i jej etapy
Rozdział IV
Analiza wyników badań własnych
4.1. Metody i formy pracy wychowawczejstosowane w Domu Dziecka w Krasnym Polu
4.2. Najczęściej wybierane metody i formy pracy wychowawczej przez wychowanków Domu Dziecka w Krasnym Polu
4.3. Skuteczność metod i form pracy wychowawczej w opinii wychowanków Domu Dziecka w Krasnym Polu
4.4. Efekty stosowania metod i form pracy wychowawczej w Domu Dziecka w Krasnym Polu
Zakończenie i wnioski
Bibliografia
Akty normatywne
Spis tabel
Aneksy
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|